Dag allen,
In mijn database heb ik een To-Do-List, waarin alle records staan die nog gedaan moeten worden voor verschillende klanten. Nu is het zo dat ik hierin een aanpassing wil maken, en dat "Beslist bellen" altijd bovenaan komt te staan. Verder staan er nog "To-Do" dingen in zoals: Bellen, Offerte sturen, Voorstel sturen etc..
Als ik dus de database open en in mijn To-Do-List kijk, dan moet het er zo uit zien:
Klant 1: Beslist bellen
Klant 2: Beslist bellen
Klant 3: Bellen
Klant 4: Offerte sturen
Dus dat Beslist bellen altijd bovenaan komt te staan.
Ik weet dat je in Access kunt sorteren, maar ik kom er niet helemaal uit.
Alvast bedankt voor de moeite en de hulp wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,
In mijn database heb ik een To-Do-List, waarin alle records staan die nog gedaan moeten worden voor verschillende klanten. Nu is het zo dat ik hierin een aanpassing wil maken, en dat "Beslist bellen" altijd bovenaan komt te staan. Verder staan er nog "To-Do" dingen in zoals: Bellen, Offerte sturen, Voorstel sturen etc..
Als ik dus de database open en in mijn To-Do-List kijk, dan moet het er zo uit zien:
Klant 1: Beslist bellen
Klant 2: Beslist bellen
Klant 3: Bellen
Klant 4: Offerte sturen
Dus dat Beslist bellen altijd bovenaan komt te staan.
Ik weet dat je in Access kunt sorteren, maar ik kom er niet helemaal uit.
Alvast bedankt voor de moeite en de hulp wordt gewaardeerd.
Met vriendelijke groet,