To many win32 handles

Status
Niet open voor verdere reacties.

carla54

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
26 aug 2008
Sinds 1 week krijg ik vreemde meldingen, eerst was het "to many gdi objects"en nu is het "to many win32 handles". (ingesteld op 21000)
Mijn pc draait op xp pro.
Ik heb Symantic en elke dag doe ik een update, nu zitten er 18 virussen al in quarantine.
Gisteren heb ik ook ad-aware geinstalleerd en laten scannen en die heeft zo,n 900 (infecties) geconstateerd dat waren cookies en wat virussen.
Ik weet niet of alles verwijderd is, zo niet , wat kan ik daar verder nog aan doen?

Groetjes carla

Ik zou ook superantispyware downloaden (is gratis) en uitvoeren.
Let er even op als je het draait dat je niet te snel op VOLGENDE drukt, dan stopt het scannen namelijk. Succes

Dank je wel, ik heb het gedownload en laten scannen, er werden 17 tracking cookies gevonden.
Ik zal het zeker samen met de anderen gebruiken, ik had trouwens vorige week elke keer pop-ups van het anti virus 2009, dat had ik met malwerebyte kunnen verwijderen, misschien heeft het er iets mee te maken.

groetjes carla

anti virus 2009

deze rogue spyware kun je ook met superantispyware bestrijden. trouwens als je anti virus 2009 zoekt met google krijg je veel hits hoe je het moet bestrijden. ook hier bij helpmij worden er oplossingen geboden

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan