Toch een popup bij blokkering

Status
Niet open voor verdere reacties.

PJnijm

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
1 feb 2005
Bij sommige sites krijg je toch een popup venster in beeld terwijl ik via Windows Xp (sp2) een anti blok erop heb staan. Hoe kun je dit voorkomen? Bijvoorbeeld op de duitste site: http://www.auto-motor-und-sport.de/d/1

Dan komt er zo'n vervelende reclame popup venster.

Zoals gezegd ik heb een anti. blok erop staan....

PJ

Tja begrijp hier echt heel weinig van. De popups blijven komen en hoezo moet de website weg. Die moet juist blijven. De pop up moet juist weg. Wat daar de site van is weet ik niet........of moet ik dat eerst uitzoeken.?:confused:

En daarbij nog iets. Je kunt de site van de pop up wel verwijderen maar morgen komt er weer een andere, zo blijf je aan de gang......nee ik begrijp hier niks van.

Geplaatst door PJnijm
Bij sommige sites krijg je toch een popup venster in beeld terwijl ik via Windows Xp (sp2) een anti blok erop heb staan. Hoe kun je dit voorkomen? Bijvoorbeeld op de duitste site: http://www.auto-motor-und-sport.de/d/1

PJ

Wanneer krijg je dan die pop-up ? Heb die Duitse site even geopend en ik zie daar geen pop's.

Waarschijnlijk een popup van een type dat niet geblokkeerd wordt door de IE popup blokker. Je zou de google toolbar kunnen installeren om te zien of die hem wel blokt. Bij mij wordt de popup tegengehouden door Ad Muncher, een programma dat reclames en allerlei popups onderdrukt.

Heb gezien dat methode 1 al helemaal niet werkt. Verwijderen? Waar dan, je moet toch eerst toevoegen, ik vind dit echt zeer onduidelijk. Methode 2 heb ik nog niet uitgeprobeerd..........slik......:mad:

Als vanzwam ze niet ziet, zou je inderdaad wel eens last van spyware kunnen hebben. Horen die popups van jou bij die site of hebben ze er niks mee te maken? In het laatste geval zou het goed spyware kunnen zijn.

Geplaatst door PJnijm
En daarbij nog iets. Je kunt de site van de pop up wel verwijderen maar morgen komt er weer een andere, zo blijf je aan de gang......nee ik begrijp hier niks van.

De link die ik gaf staat het duidelijk in omschreven hoe en wat te doen......aan de andere kant kan ik je wel begrijpen dat dit lastig is, maar het is niet anders :o
Verdiep je hierin en je zal het beter gaan begrijpen.

Succes.

Geplaatst door Arthur de Smet
Als vanzwam ze niet ziet, zou je inderdaad wel eens last van spyware kunnen hebben. Horen die popups van jou bij die site of hebben ze er niks mee te maken? In het laatste geval zou het goed spyware kunnen zijn.

Het is geen Spyware ;)

Je hoeft de oorzaak niet te zoeken onder spyware denk ik.
Bij mij doet ie het ook hoor, zowel bij internet explorer als bij Opera.
Denk dat het van die op Java gebaseerde popups zijn (??) Ik krijg'm ook niet geblokkeerd in ieder geval.

Bedankt voor het meedenken u allen...... maar de pop up hoort wel een beetje bij de site. Het is een Duitse Autosite en hij komt direct in beeld bij het openen van de site. De ene keer een pop up van Opel en de volgende keer wanneer je hem opent een pop up van Mitsibutsi. Spyware is het zeker niet. Heb ook een Google blok up.......

Ik zie ook geen popup, heb XP SP1 met een aparte popup-blocker. Bovendien heb ik de ActiveX-jes in IE allemaal uit staan, zal ook wel schelen.

Geplaatst door gezina
Ik zie ook geen popup, heb XP SP1 met een aparte popup-blocker. Bovendien heb ik de ActiveX-jes in IE allemaal uit staan, zal ook wel schelen.

Wel ik heb geen XP SP1 en ook geen SP2, je weet wel waarom, mag ik hier niet zeggen.
Ook mijn niet gehandtekende Active-X zijn uit.
In Norton firewall-AV staat de 'Ad-blokking aan en de reclame onderdrukking aan.

Wat mij nu wel opviel: Zie deze site volledig,maar in de statusbalk blijven er nog 10 items die niet geload zijn. na een 5-tal min. is dit ook nog zo.

Dus ik vermoed dat dit met de blocking te maken heeft.

Toevoeging: ik heb de NIS 2004 en daar heb ik privacy controle, ouderlijk toezicht, reclame onderdrukken en Norton spam uitgezet, dus daar zit 'm dit ook niet waarom ik geen popup zie. Ik denk mijn instellingen in IE en de popup-blocker, maar kan zijn dat de NIS tóch van invloed is ondanks de instellingen. De site laadt volledig maar zie wel linksonder dit:
attachment.php

Nogmaals geopend, en naa een paar minuten krijg ik dit te zien.(Bijlage)

Bijlagen

• screenhunter_011.jpg
    screenhunter_011.jpg
    18 KB · Weergaven: 79
Geplaatst door PJnijm

PJ

Wat voor beveiliging heb je nog meer op je pc?

@ vanzwam, waarschijnlijk is de NIS wat strenger.

Geplaatst door PJnijm

PJ

Met IE (XP SP2, IE SP2) krijg ik daar die pop-ups ook. De pop-upblocker van IE SP2 is daar dus niet tegen opgewassen. De pop-up blocker van Firefox is dat gelukkig wel.:) Geen pop-up te bekennen, als ik met Firefox die site bekijk.:thumb:

Oké, ik heb ook nog even gekeken. Zet ik Ad Muncher uit, dan zie ik inderdaad een popup. Ook als ik de IE popup blokker aan heb staan.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan