Toch Mislukt

Status
Niet open voor verdere reacties.

DISKDRIVE

Gebruiker
Lid geworden
29 dec 2002
Berichten
50
Ondanks al mijn voorafgaande vragen(waarvoor dank)(zie vragen in deze rubriek van DISKDRIVE )toch lekker in de ****.Alles gedaan zoals het hoort,oude sch master nieuwe slave (IDE juist,bios juist)eerste probleem GHOST(voor de clone)ziet alleen mijn eerste oude schijf?!?Partition magic ziet ze beide doch de nieuwe staat unformatted.Fdisk geprobeerd via bootdiskette W98se doch de vragen die ze daar stellen??En de resultaten kan niet dit kan niet dat enz.opgestart met xp pro setup begint lekker dan zegt ie plots (no hard disk found)had alleen de nieuw aangesloten.In de bios staat alles perfect .In systeem apparaatbeheer staan ook 2 schijven doch indien er iets moet gebeuren.gebeurd er niks.Ik zie het effe nie meer zitten
 
LIJDENSWEG

Ja inderdaad is geformatteerd en mobo ondersteund het.Momenteel zijn we stap verder.Met partition 8 copy partition gemaakt,dus oude master nieuwe slave .alles vlot verlopen.doch als ik nieuwe master maak kabel en jumper schijnt dit niet te lukken.als ik oude schijf loskoppel start ie op van nieuwe.(das al goed).Dus in feite oude als master herkent hij beide schijven.nieuwe als master herkent hij de oude nie meer .
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan