Hallo,
na en paar vragen en antwoorden ben ik toch nog niet helemaal te vreden...
in een topic hadden ze een game pc voor 760.00 met Veeel hogere specs..
budget: 750.00 (zonder besturings systeem, invoerapparaten, dvd reader & brander heb ik namelijk al (SATA)
doel: de nieuwste en de zwaarste games & progamma`s
stilte: niet echt heel belangrijk, performance is belangrijker(maar moet ook niet echt SUPER veel geluid maken)
asssemblage: ZELF, dit wil ik namelijk leren enzo. (heb al geoefend met oude pc`s)
opties: nou, card reader zit buiten het budget: maar graag wel een ingang in het MOBO hebben en hij MOET in deze kast komen, liefst Quadcore, DDR3, en minstens 3.2GHZ processor (AM3)
kast:
Cooler Master HAF 922 - Midtowermodel
(wel in het budget)
OS: zit niet in het budget maar zou wel willen weten waar ik het goedkoopst windows 7 kan krijgen?(64bit)
rand apparatuur: nee niet in het budget...
hartstikke bedankt!
hoop dat er gauw wat moois uit komt...
na en paar vragen en antwoorden ben ik toch nog niet helemaal te vreden...
in een topic hadden ze een game pc voor 760.00 met Veeel hogere specs..
budget: 750.00 (zonder besturings systeem, invoerapparaten, dvd reader & brander heb ik namelijk al (SATA)
doel: de nieuwste en de zwaarste games & progamma`s
stilte: niet echt heel belangrijk, performance is belangrijker(maar moet ook niet echt SUPER veel geluid maken)
asssemblage: ZELF, dit wil ik namelijk leren enzo. (heb al geoefend met oude pc`s)
opties: nou, card reader zit buiten het budget: maar graag wel een ingang in het MOBO hebben en hij MOET in deze kast komen, liefst Quadcore, DDR3, en minstens 3.2GHZ processor (AM3)
kast:
Cooler Master HAF 922 - Midtowermodel
(wel in het budget)
OS: zit niet in het budget maar zou wel willen weten waar ik het goedkoopst windows 7 kan krijgen?(64bit)
rand apparatuur: nee niet in het budget...
hartstikke bedankt!
hoop dat er gauw wat moois uit komt...
Laatst bewerkt: