toch nog niet helemaal te vreden: 750.00 game PC

Status
Niet open voor verdere reacties.
ja dat gaat allemaal op USB in je mobo, kijk even naar die van mij, CPU koeler zit er al bij
de HDD neem nou die EARS serie van Western Digital, al 2 x gezegd
een SSD van 40gb is niet goed, zelf gebruik ik dat ook al op Windows 7 ulti 64 bit , heb enkel een paar simpele dingen er op staan.
een SSD lijkt me niet gepast in dit budget, raad je minimaal 60GB aan

@modag met 700watt ken ie nog effe vooruit.

Laatst bewerkt:
1tb

ja dat gaat allemaal op USB in je mobo, kijk even naar die van mij.
een SSD van 40gb is niet goed, zelf gebruik ik dat ook al op Windows 7 ulti 64 bit , heb enkel een paar simpele dingen er op staan.
een SSD lijkt me niet gepast in dit budget, raad je minimaal 60GB aan

dankje voor je antwoord!

is 1tb ook goed?:p

ik download namelijk nogal.... heb nu 2 volle 350 schijfen :P

Goedemorgen,

En ik weet ook niet welk type hd je nu hebt ide of sata maar als het sata is zou je deze gewoon in de nieuwe pc kunnen plaatsen als je dan geen opslag genoeg hebt :d

maar..

maar... hij is toch beter in performance? en zo niet welke kaart raad je me dan aan? vond de graka belangrijk en heb daar dus m`n echtra 40 euro in gestopt.. dus beste graka 200.00 ?:)

HD5770 is future proof, anders

Als je naar oudere kaarten wil gaan kan je de HD4870 of dus xxde GTX260 overwegenxx (niet doen HD4870 is goedkoper en even snel). Hoewel de HD4890 ook nog steeds een topper is (heb em zelf). Toch blijft de HD5xxx serie aanrader omdat die dus DX11 doet.

HD4890 overclocked versie +-170euro
HD4870 ongveer gelijk en anders beter dan GTX260 +- 117
HD5770 doet iets onder HD4890 maar heeft DX 11 +-155euro
GTX260 ook geen DX 11 support +- 178 euro

Kijk hier even naar http://www.tomshardware.com/reviews/radeon-hd-5770,2446-7.html

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan