toch spyware??

Status
Niet open voor verdere reacties.

bandolero

Gebruiker
Lid geworden
4 apr 2006
M,n PC loopt weer op kruip olie,als ik op jullie site ben op b.v forum en wil naar chat,loopt ie helemaal vast en moet opnieuw opstarten,zit er toch weer troep op m,n pc? en hoe krijg ik dat weg,na java gedownload te hebben begon de ellende. ik kan wel naar bestanden en aan gaan klikken wat er uit moet ,maar hoe? en waar moet ik op letten???

Er zit in iedergeval iets van spyware of een virus op, want ik kom zonder problemen op de chat. Je cookies verwijderen help misschien ookwel.

Laatst bewerkt:
Je zou ook kunnen beginnen met je tijdelijke bestanden+ internetbestanden te verwijderen. Download hiervoor ccleaner : http://www.ccleaner.com (vergeet tijdens de installatie het vinkje niet wegtehalen bij yahoo toolbar) Installeer het en gebruik de opschoonfunctie.

ff iemand er bij....

Nou Niels en kvw,bedakt voor de tips maar denk dat ik iemand ff er bij haal,want pc taal ben ik niet zo sterk in ik heb in ieder geval NOD 32 ,p.s waar kan ik echt de overbodige rommel zien??bij bestanden of configuratie? en als ik iets aanklik wat ik weg wil hebben
eerst naar vuilnis bak of...?als ik clean gedownload heb ,wat doet deze dan???

@Crash : Kon NOD32 geen bepaalde malware detecteren? Of ben ik verkeerd.
@bandolero: Normaal kan je dit doen in IE door naar extra,internetopties te gaan,bestanden verwijderen,vink dan ook alle offline bestanden verwijderen en druk op ok. Probeer dan wat Crash voorstelde als het niet werkte.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan