toegang accounts & register problemen...

Status
Niet open voor verdere reacties.

melvin_dell

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2006
Berichten
3
Heey, ik heb een groot probleem. Enkele dagen geleden is mijn pc gecrasht. Het bestand windows/system32/config/system ontbreekt of is beschadigd. Nu heb ik al van alles geprobeerd om windows opnieuw te installeren of te herstellen, maar ik krijg uiteindelijk te zien dat er geen vaste schijven gevonden kunnen worden (ik heb een SATA van 250 GB, die wel in Bios wordt herkend..), of ik krijg een blauw scherm met registry_error.

Ik heb mijn schijf wel bij iemand anders erin kunnen pluggen en die heeft toegang tot mijn schijf, behalve tot de bestanden onder mijn gebuikersaccount van windows. Mijn account is namelijk beveilig met een wachtwoord.

Dus ik vraag me af of iemand weet hoe ik het register probleem kan herstellen OF mijn harde schijf wel kan laten vinden tijdens de windows setup OF en omzeiling van het wachtwoord, zodat ik al mijn data eraf kan halen en op dvd kan branden.

Thnx alvast voor je reactie.
 
Bedankt voor je reactie Lange Pier,

Die pagina had ik ook al gevonden inderdaad. Nu kan ik zelf alleen niet in de recovery console komen, omdat ik dan de registry_error krijg. Ik wilde dat dus via die andere computer via windows verkenner, de bestanden kopieereen en hernoemen etc.
Ik twijfelde alleen of ik dan mijn bestanden niet voorgoed kwijt ben. Vandaar dat ik nog een optie probeer te vinden om die wachtwoordbeveiliging op de een of andere manier kan omzeilen, zodat ik in elk geval een paar dvdtjes vol kan branden.
Dus jouw tip is mijn eerstvolgende poging als ik niet om die beveiliging heen kan.
 
Als je eenvoudig delen uitschakeld op de comp waar de schijf aanhangt, kun je in het extra tabblad wat je bij eigenschappen erbij krijgt de rechten overnemen of aan iemand geven en gewoon in die mappen komen.
 
Beste Lange Pier,

Super bedankt voor de tip. Ik heb inderdaad de beveiliging kunnen omzeilen en vervolgens al mijn belangijke bestanden op dvdtjes gebrand. Ik kan niet vaak genoeg bedankt zeggen, maar ik ben blij dat mensen zoals u, bereid zijn om anderen te helpen. Nogmaals bedankt!!!!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan