toegang geweigerd apparaat is niet klaar

• Onderwerp starter Onderwerp starter trien
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

trien

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2003
Hallo,

Iedere keer als ik naar mijn E of F station wil gaan (CD's), krijg ik de melding.
geen toegang apparaat is niet klaar

Iemand enig idee hoe dat komt. Heb gisteren trouwens na de foutmelding wel windows 98 overschreven via het E-station, maar gewone cd's lukt blijkbaar niet

groetjes van trien

Staat er een vraagteken in apparaatbeheer?
Cd-rom vuil/bekrast?
Cd-rom speler lens vuil?

Hoi,

De floppy is volgens mij niet vuil, en het station werkt soms wel goed, want als ik de schijf van windows of van telenet insteek, dan gaat hij wel.

Waar kan het nog aan liggen, want ikheb de laatste tijd wel wat zitten prutsen aan mijn pc. Ik heb windows 98SE en ik heb het probleem bij het E en het F station.

groetjes van trien

Hallo,

Ik heb nog steeds hetzelfde^probleem.
Ondertussen heb ik het station gekuist met een lenscleaner, en nieuwe cd's gekocht.
En nog steeds geen toegang tot het apparaat.

Weet er iemand waaraan dit kan liggen???

groetjes van trien

Heb je in apparaatbeheer gekeken of er ook vraagtekens staan?

geen vraagtekens of uitroeptekens bij apparaatbeheer.
Volgens mij is er met het apparaat op zich ook niks mis. Gekochte cd-roms, zelfs heel nieuwe, neemt hij gewoon aan. Het probleem is er alleen met lege cd's : het station begint dan te lezen, stopt met lezen, begint weer te lezen, stopt weer, en zo gaat dat maar door.
Ondertussen crasht mijn computer ook om de haverklap, en dan krijg ik hem zelfs niet afgezet met ctrl-alt-del.

Zou het dan een software-probleem zijn? Ik heb adaptec direct cd en easy cd creator, maar zojuist heb ik op downloads.com wel hééééél slechte commentaren gelezen daarover.
Ook schijfcontrole lukt niet meer, loopt al vast na een minuut ofzo.

Heeft iemand nog suggesties want het wordt stilletjesaan een echte puinhoop.

mvg trien

Volgens mij is er met het apparaat op zich ook niks mis. Gekochte cd-roms, zelfs heel nieuwe, neemt hij gewoon aan. Het probleem is er alleen met lege cd's : het station begint dan te lezen, stopt met lezen, begint weer te lezen, stopt weer, en zo gaat dat maar door.
Ondertussen crasht mijn computer ook om de haverklap, en dan krijg ik hem zelfs niet afgezet met ctrl-alt-del.

Zou het dan een software-probleem zijn? Ik heb adaptec direct cd en easy cd creator, maar zojuist heb ik op downloads.com wel hééééél slechte commentaren gelezen daarover.

mvg trien

mvg trien

Hmm, mischien is er wel meer aan de hand, dan alleen de brandsoftware.:confused:

Heb je gescand op virussen, spyware, trojans?
Hier kan je online op virussen laten scannen.
www.housecall.nl
of hier;
http://security.symantec.com/sscv6/home.asp?j=1&langid=ie&venid=sym&plfid=22&pkj=BKJOKMFIDPMSVOJRESL

Hier kan je een trojanscanner downloaden.
http://www.webattack.com/get/trojanhunter.shtml

Hier kan je online een trojan scan laten doen;
http://www.trojanscan.com/

Laat de pc ook op Spyware scannen.
Hier kan je Adaware 6 of Spybot S&D downloaden om je pc te laten scannen op spyware.
De update eerst doen, daarna pas scannen.

Plaats een Hijack this log in de volgende topic;

klik --> Helpmij tegen spyware offensief (deel 2) <--klik.

In de link die hierboven staat, moet je goed het eerste bericht lezen!!!
Daarna plaats je daar ook het log van Hijack this.
Je vind daar ook de uitleg hoe je dat doet.

Verwijder al je brandsoftware en installeer Nero.
Mischien dat die wel goed werkt.
Hier kun je een Demo downloaden;
http://www.nero.com/en/nero-prog.php

Laatst bewerkt:
Hoi,

Sorry, het was echt niet de bedoeling om het drie keer te verzenden, een ongelukje.

Morgen ga ik je suggesties eens goed bekijken en uitproberen, want het lijkt me niet zo simpel. ik ben ook helemaal geen kenner, en ik ben nogal bang om het nog erger te maken dan het al is. Ik heb trouwens een (denk ik toch) goed virusprogramma (panda), en er worden geen virussen gevonden.

Ik laat je in ieder geval één dezer weten hoe het verder verloopt

dankjewel!

mvg trien

Hallo,

Ik heb nu ongeveer alles gedaan wat jullie hebben voorgesteld : scan met trojanhunter, scan met spyware (S&D, ik heb het 'hijack this log' doorgemaild naar het adres dat je had gegeven, maar dat zal wel niet gelukt zijn, denk ik), virusscanner, helpt allemaal niks. Adaptec heb ik verwijderd, ik heb een dema van nero gedownload, maar die werkt niet; telkens wordt gemeld dat mijn demo versie expired is, en er wordt een serial number gevraagd, en dat heb ik natuurlijk niet. Maar nu is adaptec direct cd en easy cd creator weg, en nu heb ik niks meer.
Trouwens, de toegang tot E en F wordt nog steeds geweigerd bij lege cd's.

Ondertussen is mijn PC een knoeiboel van allerlei dubbele programma's enzo.

Nog suggesties????

groetjes van trien

Hoi, ik heb hetzelfde error

Hoi,

Ik heb een vraagje, Ik begrijp dat het lang geleden is, namelijk 5 jaar geleden van het laatste berichht. Maar ik zou graag willen horen hoe je het hebt opgelost.
Ik heb project op school en daardoor moest ik w98se installeren, maar mijn floppy geeft hetzelfde error. Ook heb ik geen vraagtekens bij computerbeheer. Ik heb een paar goede floppy's verwisseld en het werkt nog steeds niet.
En verder weet ik niks meer :(.

Misschien kun je me helpen met hoe je het hebt opgelost!

Alvast bedankt!

Mvg, Lesya

reageren op een vraag van 5 jaar geleden is niet erg nuttig.

Dan kan je beter een nieuwe vraag stellen.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan