Toegang geweigerd bij Sp2.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Arkantos_EH

Gebruiker
Lid geworden
11 jan 2006
Yo
Ik heb een probleem met het instaleren van Service Pack 2.
Als ik Sp2 ga instaleren, doet hij het gewoon maar op het laatst als hij bijna klaar is krijg ik een foutmelding; Toegang geweigerd. Dat is alles wat er staat.
Ik heb hem al een andere keer op mijn pc gehad zonder ondertussen te formateren of hardware erbij te doen(toen deed hij het wel), maar ik had hem er weer eraf gehaald omdat ik hem onnodig vond.
Ik hoop dat iemand me kan helpen, alvast bedankt.

1 is winxp cd legaal ?
2 gebruik je de zelfde hardwaren als toen
zo niet leg het daar dus aan.
probeer anders eens te zijn of je als systeem administrator bent aan gemeld.
je dien ook virus scanner tijdelijk uit te zeten als je sp2 instaleerd.

Nee ik heb geen legale versie van windows maar bij dat stuk dat hij die cd-key gaat controlleren gaat hij gewoon door op het laatst stopt hij en dan geeft hij aan dat de toegang geweigerd is.
2Ik heb nix nieuws erbij gedaan kwa hardware.

nee het lukt ook niet als ik die beveiliging uit doe.
Ik heb ook geprobeerd om mn moederbord te reseten maar wou ook niet.
Ik heb trouwens Antivir en microsoft antispyware.

hmm probeer dan eens om een slip stream te maken en dan eens op nieuw branden,
op een lege cd-r misschien toch een foutje of beschadiging op je install cd

en als je sp2 in veiligemodus installeerd ? :)

hmm als ik het verkeerd begrepen heb sorry dan maar, ik heb sp2 niet op een cd staan en ik zal ff proberen om hem in veilige modus te proberen maar als dat wel lukt doet hij het dan wel in windows ''normaal''?
iig alvast bedankt :) :)

ok ik ben nu op de psp. ik ben hem nu aant installeren in veilige modus :)

goedemorge nou ik heb geprobeerd om sp2 in veilige modus te installeren maar dat lukte ook niet :( na ja ik ben er nu zat van. ik ben hem nu aant formateren(was tog nodig) ik hoop dat hij het dan wel doet iniedergeval bedankt

Omdat je illigale versie hebt is je serial geblokkeerd om sp2 te installeren door billie dus je zult een orginele versie aan moeten schaffen.

Laatst bewerkt:
ik heb nu mijn pc geformateerd en nu krijg ik sp2 er wel op.
maar nu heb ik geen USB2.0 en dat vind ik wel jammer :(

Arkantos_EH zei:
ik heb nu mijn pc geformateerd en nu krijg ik sp2 er wel op.
maar nu heb ik geen USB2.0 en dat vind ik wel jammer :(

Dan zul je altijd eerst de moederbord drivers, respectievelijk de chipset drivers voor moeten installeren, anders werkt USB1 en 2.0 niet.

maar als ik die cd erin stop dan krijg ik zo'n scherm met o.a. drivers en dan staat er idd: Usb 2.0 ofzoiets en als ik daar op klik gaat hij naar een site van microsoft en daar staat dat ik sp1 moet instaleren en daar heb ik niet echt zin in...

vind het wel vreemd want in servce pack 2 van xp ziten gewoon je usb 2 drivers ook,
gewoon in.
ik heb ook sp2 geinstaleerd en hoeft verder geen usb 2 drivers apart te instaleren

hmm raar als het goed is is er maar één SP2
misschien moet ik mijn pc ff updaten. ik probeer dat wel ff.

oh hij doet het nu wel hij herkende de usb nog nie moest ik nog instalere in apparaat beheer :)
sry voor de overlast :)
maargoed nog bedankt he :D :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan