toegang geweigerd tot verwisselbare media

Status
Niet open voor verdere reacties.

bw001

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2004
ik krijg plotseling geen toegang meer tot verwisselbare media (usb en card reader)

als ik in de verkenner kijk staat daat ook een rood rondje met een streep erdoor bij.

pc is 1 maand oud maar het heeft altijd gewerkt

ps ik kan wel toegang tot de c schijf krijgen

XP Home sp2

en hebt u het al eens geprobeerd met 2 vershillende USB sticks geprobeerd ?
greetz

Ik heb hetzelfde probleem voorgehad nadat ik een nieuw account had aangemaakt als beheerder, en mijn eigen rechten beperkt (veiliger op internet). Prompt moest ik voor verwisselbare media (USB, verwisselbare SATA-drives, ...) terug inloggen als beheerder, anders kreeg ik geen toegang.

Jan

ja maar ik heb maar 1 beheerder account dus dat kan het probleem niet zijn denk ik.. ook als ik andere sticks o.i.d. probeer krijg ik geen toegang

Hey,

Ik heb een tijdje geleden op het werk hetzelfde probleem voorgehad. Ik zit met een 15-tal netwerkverbindingen & op de één of andere manier had één daarvan de schijfletter van het verwisselbare medium overgenomen.

Op de volgende manier opgelost ( wel eerst stick insteken ) : Configuratiescherm ==> Systeembeheer ==> Computerbeheer ==> Opslag ==> Schijfbeheer. Vervolgens krijg je in het rechtse venster je stick & de daaraan toegewezen letter te zien. Vervolgens rechtsklikken & je stick een andere ( vrije ) letter toewijzen.

Werkte bij mij.

Groeten________Viggo

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan