toegang geweigerd

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dave The Rave

Gebruiker
Lid geworden
5 apr 2001
Goedenavond,
Nadat ik een nieuwe XP op mijn pc heb gezet stond er een file: d083889a276b98c54f op mijn oude schijf.

Het bevat drie mappen; common sp1 en sp2.
Ik kan er niet inkomen en ook niet verwijderen.
Bij de eigenschappen staat dat ze leeg zijn.

Niet echt storend maar nu komt mijn probleem.

Per ongeluk valt met slepen mijn map 'mijn afbeeldingen' in deze map. en ik kon er niet meer in.

Al mijn foto's onbereikbaar of weg?!?!

Na systeemherstel stond de map weer op zijn plaats maar als ik een foto wil openen is de toegang geweigerd.

Wie kan mij helpen?

Groetjes Dave.

Ik heb dit ook ondervonden na herinstallatie van XP. Via Systeemwerkset/Backup maak je een backup van onbereikbare bestanden op een andere partitie. Vervolgens plaats je de backup terug, ook met dezelfde backup-functie. Let op: Als er gevraagd wordt of je de beveiliging van die bestanden wilt behouden, kies je NEE. De bestanden zouden nu weer bereikbaar moeten zijn. Misschien omslachtig, mogelijk is er een kortere weg maar deze methode werkte bij mij prima. Zo heb ik honderden bestanden kunnen redden. Na een test met een enkel bestand koos ik voor de inhoud van de hele D-schijf backuppen en terugzetten. Grote opluchting hoor achteraf.

Dag Tanja,

Ik heb van alles geprobeerd maar ik blijf de melding toegang geweigerd houden.

Misschien heb ik wat over het hoofd gezien.

Ik ben nu bezig om het via die back-up methode te proberen.

Groetjes Dave.

Dat met die back-up heeft geholpen.
Ik heb het bestand NIET teruggeplaatst maar op een andere partitie.

Ik heb de beveiliging uitgezet.

Ik kan nu weer bij al mijn foto's.
Gelukkig maar en nu eerst maar ff branden in geval dat.

Bedankt beide.

Groetjes Dave.

Je bent er gelukkig toch uitgekomen. Ideaal die branders van tegenwoordig. Kan het nooit meer ECHT mis gaan.:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan