Toegang krijgen tot webmail

Status
Niet open voor verdere reacties.

RobbieHood

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2006
Berichten
15
Dag,

Via Google Chrome kan ik heel makkelijk toegang krijgen tot de webmail van mijn werk. Echter op mijn tablet met Windows RT en via Internet Explorer op mijn PC(Windows 7) kom ik niet bij mijn webmail. Het is niet een onoverkomelijk probleem, alleen is het wel vervelend als ik alleen mijn tablet met Windows RT bij me heb. Dan kan ik namelijk mijn webmail niet lezen. Ik heb al geprobeerd te zoeken voor een oplossing, maar zelfs via Google kom ik er niet echt uit.

Ik denk zelf dat het verschil tussen de 2 browser zit in het feit dat IE mij in laat loggen met domain: PC-ROB\<idnummer> en dat de webmail op het werk uiteraard geen gebruiker kent die PC-ROB heet.
Ik heb de functie Enable Integrated Windows Authentication al uitgezet, maar dat heeft geen effect gehad.

Webmail is van Outlook.
Adres is webmail.nl.<bedrijfsnaam>.com/exchange.

Ik hoop dat jullie kunnen helpen!

Groet,

Rob
 
weet je zeker dat webmail.nl wel goed is?
 
Ja, via Chrome heb ik wel gewoon toegang en ik gebruik exact dezelfde link en inloggegevens.

Versie van IE is trouwens IE10
 
en zet de webmail eens in de trusted zone.
 
Geprobeerd, geen verschil. Heb alle beveiliging uitgezet van IE10, geeft ook geen effect. :(
 
en chrome installeren wil ook niet?
 
Nee, er is helaas nog geen andere browser voor Windows RT. Ik geloof dat Firefox wel komt binnen een paar maanden, maar ik kan me gewoonweg niet voorstellen dat je in IE10 niet de webmail van outlook zou kunnen bekijken. Ik kan me alleen niet bedenken welke optie dit tegen werkt.
 
Webmail.png

Helaas, compabiliteitsmode werkt ook niet. Ik heb een printscreen gemaakt van het login scherm wat ik krijg. Zwart gemaakt met mijn awesome paint skills zijn de bedrijfsnaam en mijn inlog id.
 
en als je een andere gebruiker neemt.
dus die er onderstaat
daar dan beginnen met

domijn.com\inlognaam
wachtwoord

waarvoor domijn.com jouw bedrijf is.
 
In ieder geval is de inlognaam fout, want die bevat de naam van je computer.
Dus inderdaad kiezen voor Use another acount, en daar letterlijk invullen wat je gebruikersnaam voor de webmail zou moeten zijn. En natuurlijk het bijbehorende password ook.

Tijs.
 
Ok, is dat niet mogelijk via Internetopties, tabblad Verbindingen & dan Toevoegen, Inbellen of VPN?
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan