Toegang na herinstallatie

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gebruiker11

Gebruiker
Lid geworden
18 sep 2006
Windows hield ermee op omdat het SYSTEM32/CONFIG/SYSTEM miste...
Na het runnen van SystemRecovery werkt windows weer, en heeft zelfs de inhoud van de Gebruikersmappen gespaard...
Een enkel probleempje...
Na de herinstallatie wordt vanuit elke account de toegang tot de bestanden uit mijn oude account geweigerd, die overigens niet met een wachtwoord beveiligd was op het moment van crashen...

Ik gebruik Windows XP Home... en zou HEEl graag bij mijn bestanden kunnen...
Als er iets is dat jullie mij aan kunnen raden...

Bij voorbaat dank,

Dennetik

Je hebt geen herinstallatie gedaan, maar een nieuwe op de bestaande partitie.
Je kunt als administrator in veilige modus inloggen, en een voudig delen in de mapopties uitschakelen, dan krijg je een extra tabblad erbij in de eigenschappen van de bestanden en mappen, nu kun je eigenaar worden van die bestanden en mappen.

Hier vind je er alles over.

Als ik exact doe wat je zegt, dan krijg ik enkel de melding dat ik geen toegang heb tot de bestanden...
Hoewel nu <ComputerNaam>/Administrators wel eigenaar zijn van de mappen mag ik er nogsteeds niet in... :confused:

Oops...

Alleen de submappen zijn niet meegekomen...
Das nog n hoop werk... denk ik :p

Weet je misschien een manier om de instellingen ook door te geven aan alle bestanden en mappen in de subdirectories, want als ik eerst mijn account toevoeg als gebruiker, en vervolgens in Geavanceerd aanvind dat de machteging doorgegeven moet worden aan subdirectories, mezelf aanvink als eigenaar (een eigenaar ontbreekt overigens) en bij Eigenaar ook aanvink dat de instellingen doorgegeven moet worden dan geeft Win. een error dat ik hiertoe niet gemachtigd ben.

Kort gezegd, ik kan elk bestand APART aan mij toewijzen, maar niet allemaal tegelijk...
Alsjeblieft kan je helpen?

Kijk eens bij controlebeleid, en eigenaar worden, speel er eens mee, ook bij de machtigingen.

Is Controlebeleid nodig?
Volgens mij staat die nergens aan nl.

Soms zijn computers erg frustrerend... :(
Maar het begind te lukken :p

Het lukt... :D

Het is denk ik nog wel even werk, want na een submap houd Win. het voor gezien...
Maar het LUKT!!!

:D :D :D

Dank je wel...

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan