• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

toegang tabblad beveiligen

Status
Niet open voor verdere reacties.

rostie-rostelli

Gebruiker
Lid geworden
13 okt 2005
Berichten
229
Hallo,

Kan de toegang tot een tabblad met een paswoord beveiligd worden, dus ik bedoel echt de toegang tot een tabblad en niet de gebruikelijke manier om in het tabblad gegevens te beveiligen via TOOLS => PROTECTION.......enz

Alvast bedankt,
Rostie
 
Je kunt je blad verbergen in VBA en beschermen met een wachtwoord.

Cobbe
 
Je kunt je blad verbergen in VBA en beschermen met een wachtwoord.

Cobbe

Om een werkblad te verbergen is VBA niet direct nodig. Methode is voor Office 2003 en 2007 enigszins verschillend. Gebruik Help met zoekopdracht "werkbladen verbergen" Vervolgens kan naar behoefte deze situatie beveiligd worden met een password.
 
Bedankt voor jullie reactie, maar kunnen jullie aub ook vertellen hoe ik een sheet verberg en beveilig met paswoord, ik werk met de Engelstalige versie 2003 en de Help is mij niet zo duidelijk....!!

Alvast bedankt,
Rostie
 
Ik heb geen Engelse versie ter beschikking. In NL de volgende stappen voor
Verbergen: Kies het te verbergen blad, Opmaak, Blad verbergen.
Weer zichtbaar maken: Opmaak, Zichtbaar maken, kies blad.

Beveiligen: Extra, Beveiligen, Werkmap beveiligen, alleen Structuur aanvinken en 2x een wachtwoord invullen. Pasop, een vergeten paswsword kan niet teruggehaald worden.
 
OK. WIl je nu de vraag als "Opgelost" markeren ? Rechtsonder
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan