Toegang tot computer

Status
Niet open voor verdere reacties.

dapwnager

Gebruiker
Lid geworden
6 jan 2011
Hoe kan ik bestanden permanent toegang geven tot mijn bestanden want altijd als ik mijn pc opstart vraagt een programma of het wijzigen aan mijn computer mag aanbrengen (dit doet hij zoiezo want het is een programma dat zoekt naar missende bestanden enz).
dit is heel irritant, is er een manier om hem permanent toegang te geven???
en dan nog een vraag.
een programma start continu op als ik mijn pc opstart maar dit wil ik niet, kan ik dit stoppen?

Hallo,

Met je eerste probleem kan ik je niet helpen maar met het probleem van automatisch opstartende programma's wel.
Klik op start, uitvoeren en type "msconfig" zonder aanhalingstekens. Dan klik je op opstarten en vink je de programma's aan of juist uit die je wilt opstarten of juist niet. Klik op toepassen en op Ok, je zult een melding krijgen voor opnieuw opstarten. DOE DAT!

Hoi,
Hoe kan ik bestanden permanent toegang geven tot mijn bestanden
kun je ff aangeven welk programma dat is? Is het je beveiligingssoftware die dat vraagt?
Je moet niet zomaar een programma permanent toegang geven tot je bestanden tenzij je weet welk programma het is.

Machtigingen voor bestanden en mappen instellen, bekijken, wijzigen of verwijderen

Klik met de rechtermuisknop op het bestand of de map waarvoor u machtigingen wilt instellen, klik op Eigenschappen en klik op het tabblad Beveiliging.

Klik op Bewerken om het dialoogvenster Machtigingen voor <object> te openen.

Ga op een van de volgende manieren te werk:

Als u machtigingen wilt instellen voor een groep of gebruiker die niet wordt weergegeven in het vak Namen van groepen of gebruikers, klikt u op Toevoegen. Typ de naam van de groep of gebruiker waarvoor u machtigingen wilt instellen en klik vervolgens op OK.

Als u machtigingen voor een bestaande groep of gebruiker wilt wijzigen of verwijderen, klikt u op de naam van deze groep of gebruiker.

Ga op een van de volgende manieren te werk:

Als u een machtiging wilt toestaan of weigeren, schakelt u het selectievakje Toestaan of Weigeren in het vak Machtigingen voor <gebruiker of groep> in.

Als u de groep of gebruiker wilt verwijderen uit het vak Namen van groepen of gebruikers, klikt u op Verwijderen.Bron: Help Toegangsbeheer MS
Of je moet je UAC-instellingen lager zetten of geheel uitschakelen, wat een aanzienlijk veiligsheidsrisico is. Dan krijg je nergens meer een melding van. Normaal staat de schuifregelaar op driekwart vanaf beneden (standaard).

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan