Toegang tot mappen verkrijgen

Status
Niet open voor verdere reacties.

bart2jes

Gebruiker
Lid geworden
6 jul 2006
Berichten
139
Ik heb per ongeluk via systeemherstel windows opnieuw geinstalleeerd, en nu heb ik geen toegang meer tot mijn voormalige mappen. Ik kan dit uiteraard terughalen, alleen dit zal bestand en map voor map gaan. Is er een manier om de toegang te verkrijgen tot een map en alle onderliggende mappen en bestanden, zodat ik niet elk bestand apart hoef te doen?
Bij voorbaat dank voor jullie hulp
 
systeemherstel kan je ongedaan maken. Om er 100% zeker van te zijn dat dit probleemloos gebeurt is het aangeraden dit in de veilige modus te doen.
 
Opgelost :)

Mijn probleem is opgelost. Systeemherstel is in mijn geval niet meer ongedaan te maken, heb ik uitgezocht.
De oplossing was als volgt (XP Media Centre Edition): Rechtermuisknop op de map, klik op eigenschappen, vervolgens op het tabblad beveiligen en daar op het knopje geavanceerd. Onder het tabblad Eigenaar uw eigen naam aanklikken en vervolgens een vinkje zetten voor het vakje: Eigenaar van subcontainers en objecten vervangen. Vervolgens op OK en daarna op ja klikken in de beveiligingswaarschuwing die er volgt. Als de computer hierna klaar is heeft u volle controle over de map en alle onderliggende mappen/bestanden.
Bedankt voor jullie hulp!!!:thumb::thumb::thumb::thumb::thumb:
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan