Toegang tot Mijn Documenten...

Status
Niet open voor verdere reacties.

JJK

Gebruiker
Lid geworden
6 nov 2003
Berichten
99
Let op: Toen ik een klen tijdje geleden Mijn Documenten ff onder een andere account moest bekijken, heb ik de rechten gewijzigd. Geen probleem. Maar nu ik weer onder m'n eigen account werk, kan ik geen toegang meer krijgen tot mijn bestanden. Ik bedoel: Ik zie de bestanden wel, maar als ik ze probeer te openen (al is het in Kladblok!) krijg ik de foutmelding dat ik de bestanden niet kan openen, omdat ik geen rechten heb. 'k heb 't al als Admin geprobeerd, de gebruiker Iedereen alle rechten gegeven, maar nog steeds lukt het niet. Er staan dingen in die voor m'n examen nodig zijn. HELP!!
 
Beste

probeer als administrator in te loggen, dan heb je alle mappen en kan je ze ook openen.

succes

jean
 
En log anders aan onder de naam van de gebruiker waaronder je was aangelogd toen je ze de laatste keer hebt gebruikt.
 
(en kun je de bestanden op diskette zetten? (en wellicht ergens anders bekijken)
 
Helaas ik heb ze alle al geprobeerd, en op diskette zetten kan denk ik wel, maar daar heb ik niks aan omdat EFS ook aanstaat. Als ze op diskette gezet worden, zijn ze juist door die EFS niet meer te lezen. Dat was ik overigens vergeten te zeggen. Mijn excuses daarvoor.

Inmiddels is het mij ook opgevallen dat de bestanden binnen Mijn Documentenvrij verplaatsbaar zijn, de eigenschappen kunnen niet gewijzid worden, en ze zijn niet te openen.

In de bijgevoegde afbeelding is de foutmelding te zien. Er is echter nog meer dan voldoende schijfruimte over (ongeveer 5 GB) en ik zou ook niet weten wie/wat dat bestand n gebruik zou kunnen hebben (SYSTEM???). Ik hoop dat u mij toch nog verder kunt helpen.
 

Bijlagen

  • fout.jpg
    fout.jpg
    14,5 KB · Weergaven: 27
Is er nog iemand die mogelijk een oplossing weet??
 
Aangezien er blijkbaar niemand meer iets weet, en het probleem is opgelost ga ik deze thread sluiten.

Het probleem is opgelost met EasyRecovery.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan