Toegang tot pc vanaf WD TV Live Hub mediaplayer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Mark19

Gebruiker
Lid geworden
22 mrt 2008
Berichten
470
Beste,

Ik heb onlangs bij een goede bekende van mij een Western Digital TV Live Hub mediaplayer gei"nstalleerd.
Nadat ik alles aangesloten had op het interne (berdade) netwerk en alles ingesteld had was de mediaplayer op de pc zichtbaar en konden de audio en video bestanden naar de interne HD van de mediaplayer gekopieërd worden. Maar zodra getracht wordt om via de mediaplayer de pc te benaderen (om bv. bestanden te streamen) wordt er om een gebruikersnaam en wachtwoord gevraagd. Op de pc zijn geen inlognaam en wachtwoord benodigd om bij opstarten in te loggen. Ik heb ook al geprobeert om alleen de hoofdgebruikersnaam van de pc te gebruiken en het wachtwoord leeg te laten maar de toegang wordt ook dan geweigerd.

Heeft iemand een idee welk wachtwoord dat daarvoor gebruikt dient te worden of waar ik het wachtwoord op de pc kan vinden?

Bij voorbaat dank voor uw reactie \ advies.

Mvrgr. Mark
 
Laatst bewerkt:
Je moet de naam van het actieve account invoeren en het wachtwoord veld leeg laten.
Onze mediaplayer heeft hedzelfde probleem since we andere internet aansluiting hebben.
 
Hoi Nuclear314.
Bedankt voor je reactie.
Hetgeen jij voorstelt heb ik reeds geprobeerd maar dat geeft mij nog steeds geen toegang.
Kán het zijn dat hij naar een andere gebruikersnaam kijkt dan het actieve account en dat dat in jou geval toevalsgewijs hetzelfde is?
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan