toegangscode

• Onderwerp starter Onderwerp starter wvm
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Zat bij m,n bluetooth maar ik heb eeb update van de trust site gehaald.Maar heb je bij het installeren van de drivers de bluetooth stick erin gehad.Het beste is installeren en pas de stick erin als daar om gevraagd word.

Heb zonder stick erin geinstalleerd..........pas er in gedaan toen onderin bij werkbalk de opmerking kwam........plaats blue tooth.....

Er zijn een paar dingen die je waarschijnlijk over het hoofd ziet, de bleutooth code is inderdaad altijd 0000, 100% zeker. (ik heb zelf ook Sony Ericsson en communiceer vrijwel alles via bleutooth naar mijn PC, al een aantal jaren) Op beide apparaten moet de code worden ingevoerd nadat je de GSM of je PC naar andere bleutooth apparaten hebt laten zoeken. Als je het gekoppelde apparaat terug vind in je GSM moet je daar ook nog eens toestemming geven dat je PC altijd verbinding mag maken. Andersom op je PC moet je ook aangeven dat je GSM altijd verbinding mag maken. Hievoor verschijnt een scherm na de eerste keer verbinding maken. Het beste is overgens om je GSM te laten zoeken naar je PC omdat alles dan meestal in de juiste volgorde gaat.

De standaardcode in inderdaad 0000.Maar bij mij wilde dit niet werken.Heb toen opnieuw de wizzard gedraaid en toen eerst in het windows codescherm 1 x een 0 ingetikt.Waarop de telefoon ook met een code scherm reageerde ,waa ik dus ook 1 x een 0 invulde.Er werd gevraagd of ik dit apparaat wilde toevoegen en alles werkte.

Ik heb inderdaad XP en Service pack 2....dus daar zal de fout inzitten.

Heb wel meer van anderen gehoord, dat Service pack 2 met andere dingen ook problemen gaf.

Dus ga me nu op een heel andere manier erin storten. Voor de zoveelste keer gaan we de software verwijderen...en dan op de manier zoals in de gsmhelpdesk staat vermeld.

Bedankt voor alle suggesties....en ik zou zeggen....

wordt vervolgd...

:D

Heb zonder stick erin geinstalleerd..........pas er in gedaan toen onderin bij werkbalk de opmerking kwam........plaats blue tooth.....

Eerst de software helemaal installeren, als er om de hardware (stick) wordt gevraagd dan doorgaan met installeren door op annuleren te klikken. Je PC opnieuw opstarten, dan pas de stick in de USB en start de wizzard voor de driver automatisch.

Bekijk bijlage 35258Om alles in één keer op te lossen, zie bijgaande gebruiksaanwijzing voor het installeren van Bleutooth op je PC, zie het speciale gedeelte voor servicepack 2 (heb ik zelf ook).

Zat al hevig te denken om servpice pack 2 eraf te halen.

Maar nu weer een andere optie....

Jullie doen wel allemaal heel goed je best hoor....kword er verlegen van...

Dus...zal ik dan maar eerst weer de software behorende bij tooth installeren ? of alleen opgegeven link.....hierboven...is deze genoeg ??

Ga nu effe pauze nemen,....want kzie er sterretjes van...

Dus zal later het antwoord hierop gaan lezen.
Bedankt allemaal voor zover.
En wordt ook van deze kant ...... vervolgd....

Laatst bewerkt:
volg het advies van j.zwartbol1 eens.

was ik ook van plan....

maar ik had mijn software behorende bij tooth er al afgehaald.

Moet ik dat zo laten.

Of moet dat er wel opstaan op de comp.

Met dus dat wat mij als advies gegeven is door j.zwartbol1 erbij ?

Of alleen de link van zwartbol doen ??

Alles er af halen, je PC opnieuw opstarten en installatie over doen, ook van je GSM er af halen en die opnieuw laten zoeken.

we zijn weer een dag verder.........en zal even verslag geven van wat ik gedaan heb.

Heb alles nog eens nagelezen, nog iemand aan phone gehad, die zelf ook geinstalleerd had...en heb het volgende gedaan.

Ben naar configuratieschermgegaan

Printers en hardware aangeklikt

toen toevoegen hardware gedaan.

ben de zelf selecteren weg opgegaan
en blue tooth pictogram aangeklikt
en daarna
blue tooth device
en blue tooth USB

In alle gevallen kan er geen stuurprogamma gevonden worden.

..................

Toen andere manier met automatisch installeren.

eerst zonder schijfje plaatsen
Er wordt gezocht naar ISSCBTA

Software kan dan niet gevonden worden.

Doe ik schijfje in cdrom.
Dan kan ook de software niet gevondenworden.

Heb toch op voltooien geklikt.....
om dat gegeven werd als oplossing om fout te vinden of te herstellen

dan komt....stuurprogramma's voor dit apparaat zijn niet geinstalleerd code 28

...................

dus weer geen resultaat. En ik had de blue tooth in comp gedaan.......al die tijd....

M.b.t. zelf installeren kwam ik ook Jabra A319USB tegen als keuze, die stond dus niet in lijste.

Hopelijk heb ik het zo begrijpelijk opgeschreven.

Krijg het vermoeden, dat ik iets mis op mijn comp.................:(

Laatst bewerkt:
Heb nu andere stappen ondernomen.....

Ben iets aan het downloaden gegaan.:cool:

Had ingetikt......Jabra A310 USB Dit stond vermeld in een van de links die mij opgegeven was gister.
En toen kwam als mogelijkheid o.a.....Windows XP USB stick edition.

Kijken of dat wat gunstige effect heeft....

Ben benieuwd.

waar heb je die dongle gekocht.neem aan dat dat ding toch een merknaam heeft.

waar heb je die dongle gekocht.neem aan dat dat ding toch een merknaam heeft.

Deze had mijn dochter gekocht....die woont in Hellevoetsluis.
Weet niet welke winkel.

Maar ik heb exact dezelfde zien liggen bij ons in Den Haag in de Mediamarkt.

Precies dezelfde. Mijn dochter had hem nog niet gebruikt, dus hij was nog helemaal nieuw.

En niet echt een merknaam...het enigste wat erop staat is....

Bluetooth
USB Dongle

Laatst bewerkt:
Heb nu andere stappen ondernomen.....

Ben iets aan het downloaden gegaan.:cool:

Had ingetikt......Jabra A310 USB Dit stond vermeld in een van de links die mij opgegeven was gister.
En toen kwam als mogelijkheid o.a.....Windows XP USB stick edition.

Kijken of dat wat gunstige effect heeft....

Ben benieuwd.

Had hem snel binnen, maar ook weer net zo snel eraf gehaald....
Na uitpakken....want jemig, wat moet ik er mee???
Kweet niet hoe hem te installeren......Dus heb hem maar weer verwijderd.:confused:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan