Toekomst AMD en intel

Status
Niet open voor verdere reacties.
Jep, had het gelezen. AMD gaat hun achterstand wel weer inhalen met hun Barton core, word imo een heel erg snelle/goede core.

Dit soort artikelen is om van te "smullen"....
En wij allemaal nu bij Pc-prive projectjes maar wikken en wegen of het een 2400, 2600, of 2800 processor moet worden.... of misschien wel die hele dure 3.0? :D :D :D

Ben benieuwd waar we over 24 maanden uit "mogen" kiezen.

nee, de barton gaat imo tegenvallen. Ben benieuwd of ze daarmee de schade beperkt kunnen houden. 'T is wachten op de Athlon64

Toch wel leuk om te weten dat ze bij Intel de plannen tot 10 Ghz al klaar hebben liggen. Kunnen we nog even vooruit.:D:D:D

Stel u voor, binnen een tweetal jaar op ebay: "Moederbordje te koop met pentium 4 processor 2.4 Ghz, ideaal voor de beginner, 400 EURO", en het zal zover komen, en dat zal niet heel lang meer duren....
(beangstigend gewoon) :)

Geplaatst door Linto
Stel u voor, binnen een tweetal jaar op ebay: "Moederbordje te koop met pentium 4 processor 2.4 Ghz, ideaal voor de beginner, 400 EURO", en het zal zover komen, en dat zal niet heel lang meer duren....
(beangstigend gewoon) :)

Hey Linto, nu moet je me niet geloven, maar een P4 2.4 met MoBo kan ik je nu al leveren aan die prijs... :D :thumb:

Geplaatst door ojan

Hey Linto, nu moet je me niet geloven, maar een P4 2.4 met MoBo kan ik je nu al leveren aan die prijs... :D :thumb:

Ik bedoel dus een compleet systeempje met scherm en de hele boetiek ;). Als je mij dat nu voor die prijs kan leveren, direct ;)

Geplaatst door Linto

Ik bedoel dus een compleet systeempje met scherm en de hele boetiek ;). Als je mij dat nu voor die prijs kan leveren, direct ;)

Ja ok zeg, moet ik em inpakken of eet je 'm hier direct op? :evil: :D :thumb:

in het 486-tijdperk dacht iedereen ook: '1 ghz?? Das nergens voor nodig!!"

Dus tegen die tijd heeft Bill vast wel weer een windows-versie verzonnen die echt 5 ghz nodig heeft om een beetje te draaien... :D:D:D

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan