Toepassing Bestands Probleem

Status
Niet open voor verdere reacties.

apart

Gebruiker
Lid geworden
15 jun 2004
Hallo,
Geregeld krijg ik een schermpje met de opmerking:
kan bestand: rtl60.bpl niet vinden.
Kan iemand mij vertellen hoe ik dit kan krijgen, bedenk wel dat ik een leek ben op dit gebied, dus graag als het kan in begrijpelijke taal.
bij voorbaat dank

Even een vraagje... wanneer krijg je dit bericht? Bij welk programma? Of programma's? Het hoeft namelijk niet persé bij jou te zitten.. als "aan de andere kant" iemand bij het compilen de verkeerde switches heeft gebruikt, krijg je dit ook....

rtl60.bpl hoort bij Borland [C++]

Als je een programma hebt dat dit bestand gebruikt dan behoort het in Windows/System32 te staan.

Ik wilde een programma installeren en dat ging niet, zou alleen op Windows 98 geïnstalleerd kunnen worden,
ben daar toen mee gestopt en kreeg toen bij verschillende programma's zoals Paint Shop Pro, TuneUp Utilities, Spybot Search & Destroy, Jasc Paint Shop Pro enz. allemaal andere pictogrammen (een blanco vierkantje) en als ik die aanklik krijg ik dat bericht
Inmiddels Jasc Shop Pro opnieuw geïnstalleerd en die kan ik nu weer gewoon openen.
Het bestandje staat NIET in Windows-systems32
groetjes

Het bestandje staat NIET in Windows-systems32
Probeer het te pakken te krijgen bij iemand die en programma heeft zoals iemand zei.
Dan is het systeem tevreden.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan