toepassingsfout

Status
Niet open voor verdere reacties.

P@sbeer

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
25 nov 2001
heb een probleempje met mediaspeler 9.0 , als ik deze wil opstarten krijg ik de melding: er is een interne toepassingsfout opgetreden

hoe los ik dit op

Je hebt niks specifieker dan de melding "interne toepassingsfout "?

ik zal je vertellen, het is sinds zondag een drama met mijn computer, heb een SP 1 en 2 voor office gedownd, en daarna een update voor Outlook, alles in de juiste volgorde, resultaat, *** drama, ik miste op een moment een dll bestand(winspool.drv[is er weer], enkele progjes waren verouder(een verouderde versie van MSN (eerder dan de 4.6)ik had de plus versie. de comp wilde niet meer installeren en de printer was verdwenen, opnieuw de ME cd erop gezet na 65% gaf ie een foutmelding(iszu oid, kortom, tis dat ik niet 10 hoog woon anders............

maar en antwoord op je vraag, nee helaas

langzamerhand wordt het allemaal wel wat beter

Ik ken nog steeds geen manieren om versie 9 te strippen voor een nieuwe installatie. System restore?

Wat mis je exact?
Herstelpunt probleem is bekend bij Microsoft. Je moet het bestand: wininit.ini veranderen in wininit.xxx
Norton kan soms ook zorgen (als je dat draait) dat ME geen herstelpunt kan maken.
Falco

ik ben f brutaal geweest heb oude(7.0 gepakt) en daarna de 9.0 er weer over heen en het drait weer??? raar maar waar

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan