Toepassingsfout...

Status
Niet open voor verdere reacties.

jorenvos

Gebruiker
Lid geworden
10 mrt 2008
Zopas een nieuwe Windows XP installatie , en ik stoot al op het eerste probleem.

Telkens als ik in Internet Explorer een invoegtoepassing wil uitvoeren krijg ik " De instructie op 0x0599068 verwijst naar geheugen op 0x05990068. De lees-of schrijfbewerking ("write") op het geheugen is mislukt" , een fout die jullie wel bekend zal voorkomen.

Windows Update lukt hierdoor ook niet meer , herinstallatie IE8 hielp niet. En nu?

Draai het eens om!
Installeer Windows opnieuw en ga niet invoegtoepassing uit laten voeren, maar ga uitputtend naar Microsoft update en herhaal dit zeker een keer of 6, maar iig geval net zolang totdat er geen nieuwe updates meer gevonden worden.
Ga dan pas met Explorer aan de gang.

Opgelost door IE te verwijderen , nadien heb je dan IE6 ( 't gaat over Windows XP ). Dan ging Windows Update wel , nadien IE8 geïnstalleerd en nu werkt die wèl goed.

't Is niet mijn computer , anders deed ik geen moeite om IE werkend te krijgen ^^ Ik vraag me alleen af : wat doe je als je geen IE hebt , dan kan je toch helemaal geen updates meer installeren onder XP?...

Ja, dat kan nog steeds alleen zal je de updates dan handmatig moeten downen van de site van Microsoft.

Lekker gebruiksvriendelijk. Ben ik blij dat ik gebruik maak van Windows 7 waar je geen IE nodig hebt om deftig te kunnen updaten:)

Toch bedankt om mee te helpen , vraag opgelost :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan