Toepassingsfouten ( Heeeellllppp!!!! )

Status
Niet open voor verdere reacties.

Airborne

Gebruiker
Lid geworden
31 jul 2005
Hallo, ik heb een spel, Silkroad en dat heb ik gedownload omdat dat de enige manier van krygen is omdat het alleen maar op internet gespeelt kan worden. Maar....in het begin als ik het spel opstart kryg ik een melding:

wmiprvse.exe - Toepassingsfout

de instructie op 0x66602810 verwijst naar geheugen op 0x007815e. de lees -of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt. druk op OK om het programma te beeindigen.

en als ik het spel afsluit of ik moet disconnecten omdat de server te vol is sluit hij af naar het bureaublad ipv naar het hoofdmenu en geeft de volgende foutmelding:

SRO-Client:sro-client.exe - Toepassingsfout.

de instructie op 0x77f658aa verwijst naar geheugen op 0x5f44001e. de lees-of schrijfbewerking (''read'') op het geheugen is mislukt. druk op OK om het programma te beeindigen.

Wat kan ik eraan doen om het op te lossen, het weg te krijgen. Wat is er mis. Weet een van jullie het? Ik hoop snel wat te horen. Alvast bedankt.

Hallo,

Ja het doet aan de systeemeisen, alleen waar kan ik zien welke pentium myn pc heeft?en weet jij waarom hij die meldingen geeft, er moet toch een oplossing zijn, toch? Ik hoop dat jij me verder kunt helpen.

Hallo, :)

uuhm, waar kan ik dat vinden van die pentium, heb het programma gedownload en geinstalleerd. en ik heb directX 9c op pc.

Hoi !

Kijk in Everest bij "Overzicht" bijv., of bij "Moederbord - processor".

Greetz.

Harry.

Heey, Ik heb het processortype gegeven, zou je me nu heel aub verder willen helpen, want ik wil echt die fouten de nek omdraaien als dat kan. Doeg,,

Halo !

Ja, je processor moet dat spel makkelijk aankunnen lijkt me.

De foutmeldingen die je krijgt wijzen er toch op dat Windows problemen heeft met het spel te laden. Zie o.a. http://www.neuber.com/taskmanager/process/wmiprvse.exe.html

Is je Windows-installatie up-to-date ?

SP2 en alle update's geinstalleerd ?

Zo ja, dan zou ik verder geen oplossing weten.

Misschien een iemand anders ervaring met het betr. spel ?

Succes,

Harry.

Hoi,, naja ik ben dus schijnbaar de dupe geweest van een gekopieerde windows en ik kan dus geen grote updates installeren als je begrijpt wat ik bedoel, maar daar zal het niet aan liggen want ik heb vele grotere spellen gehad, maar ik had ook automatische updates aangezet dacht ik, en ik heb nog geen update-melding gekregen, is het dan een ramp als je windows versie niet helemaal geupdate is? en welke SP2 bedoel je? ik heb nooit van die naam gehoord;) en ik heb wmiprvse in C:\Windows\System32\Wbem en soms in prefetch. Ik hoor het wel ;) Fyne dag nog :)

SP2 staat voor service pack2, deze kun je ook handmatig downloaden weet niet precies de link hiervan.

Als je een gekopieerde versie van windows hebt, kan het idd voorkomen dat er games en programaa's zijn die niet werken. De enige oplossing is dan een licentie kopen van windows (weet niet of dit ook bij deze game geldt)

veel suc6

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan