• Privacywetgeving
    Het is bij Helpmij.nl niet toegestaan om persoonsgegevens in een voorbeeld te plaatsen. Alle voorbeelden die persoonsgegevens bevatten zullen zonder opgaaf van reden verwijderd worden. In de vraag zal specifiek vermeld moeten worden dat het om fictieve namen gaat.

toeslag uren

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nou bedankt echt geweldig superrrrrrr je bent een schat!!!!!!!
dit is precies wat ik wil!!!
zou je nog 2 dingetjes voor me willen doen???
zou je een kolom kunnen maken hoeveel uur er in een bepaalde procentage is gewerk voor die week???

en een kolom waar ik zelf de pauze voor die dag in kan geven dat hij dat aftrekt van gewerkte uren soms is dat half uur en soms een uur per dag.

ik ben je echt dankbaar!!!!!!!! ik had dit nooit gekund:( :thumb::thumb::thumb:

zie mijn bijlage! antwoord op jou vragen!

met deze procenten Daniel,
die ik met rood heb geantwoord op jou vragen

Beste Daniel,

ik hoop je hiermee een klein beetje op weg geholpen te hebben.
als je iets niet snapt moet je een gil geven. is maar een voorbeeld en ik hoop dat je het een beetje snapt:o

Beste Yusuf , ik had al verder gedacht en wist dat het zou komen > maandag 05-01-2009 van 20:38 tot 6:00 pauze1:00 ? Hier werken ze in de verschillende toeslag zones nl ( zone van 25% van 19 tot 23 uur en dan de andere zone van 23 tot 6 uur of 40 % in welke zone pakt je werknemer zijn pauze ? ga je dat uur aftrekken bij zijn 40 % of bij zijn 25 % .
Als er forum leden zijn die dit willen bekijken en een voorstel ( oplossing ) doen , ga gerust jullie gang zou ik zeggen .

beste Daniel,

mijn werknemers nemen zijn pauze op elke 2uur 15mint. dus totaal 1uur. maar mochten zij/hij korter dan 6uur werken op een dag dan is dat 30uur pauze in zijn totaal.

maar mijn gedachte is en heb ik ook zo met mijn werknemers afgesproken dat het pauze wordt afgetrokken bij het duurste zone!
hoop je hiermee geholpen te hebben

Dit probleem is achter de rug ( opgelost )
Beste Yusuf , pas het bestandje dat je in je eerste posting gaf aan of wijzig je uren zoals in het bestandje . De bedoeling is dat we mensen helpen , maar geen kant en klare bestandjes maken , alhoewel dit soms wel eens kan gebeuren , voor jouw vraag staat er zoveel op het forum en op het www .
Bedankt voor de zorgen over mijn router ( heb via de invoerder een nieuwe software update gedaan )

Beste Daniel,

je hoeft ook geen kant en klare bestand af te geven. excuus als ik dat zo heb laten merken. bedoeling was absoluut niet dat ik er zoveel druk op moest zetten.
zoals je al aan gaf gaat ik wel zoeken op het web naar veel voorbeelden.
maar toch bedankt voor je aandacht en reacties!!!

Groet Yusuf

Ik vindt jammer dat het niet gelukt is. ik ben bezig met zlef knutselen als dit lukt post ik hem wel.

nou heb hem zoals ik wil maar nog steeds lukt het mij niet om die procenten er tussen te zetten :(

Bijlagen

Dat is het juist Daniel,

is toch moeilijker dan ik dacht.
het zal en moet me ook lukken!

Dat is het juist Daniel,

is toch moeilijker dan ik dacht.
het zal en moet me ook lukken!

Kijk Yusuf , probeer die formules te verwerken en indien je dan komt vast te zitten klop nog eens aan , maar wat jij laatst hebt gepost is enkel een verbeterde opmaak ik zie nog nergens een formule .suc6 ermee .

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan