toestemming bij openen WORD

Status
Niet open voor verdere reacties.

bobinge

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
31 okt 2015
Als ik Word wil openen, komtner er teen message of ik toestemm ing geef om word te openen.Bij bevestiging opent Word normaal.
Ik wi die nutteloze handeling kwijt.Betreft MS Office 15.

En is dat bij ieder document of alleen bij documenten die je via email binnen krijgt?
Plaats eventueel ook een schermafdruk van de exacte melding.

:confused: Volgens mij zoiets of zo een waarschuwing krijg je alleen maar nog als maar M.Office niet goed geïnstalleerd is ( iets i.v.m. legaliteit ? ) of iets mis bij Office installatie was of is..

je kan dus proberen grondig Microsoft Office verwijderen PC her-starten en Office opnieuw installeren ..

:) Hoi edmoor en ...sorry aan stereo ..

Laatst bewerkt:
Klinkt altijd beter dan Mono :P

Is dat gewoon de UAC?

Die kun je wel uitzetten, maar daar wordt je PC niet veiliger van...

Je kunt namelijk óf de UAC hélemaal uitzetten, óf hélemaal niet. (Klinkt een beetje vaag, en dat is het ook.)

PS: er is wel een manier om selectief de UAC uit te schakelen, maar dat is een zeer omslachtig proces, dat niet echt goed werkt.

:) Beste Venga

Om Microsoft Office segmenten en/ of onderdelen te kunnen of mogen gebruiken van UAC zal je nooit een waarschuwing krijgen ..

Ik krijg bij Word en Excel een UAC prompt... :confused:

heh ? :( Excel is ook onderdeel van M.office en snap nie hoezo je waarschuwing krijgt ..... misschien heb ik toch dan en TE-vlot mijn beoordeling over uitgesproken :o
maar oke op andere kant dit komt ook doordat ik zelf voor M.Office onderdelen te kunnen gebruiken nog nooit UAC waarschuwing had gehad ...

Laatst bewerkt:
Waar ik doelde is dat wanneer een document via email binnen gekomen is, deze kan zijn geblokkeerd. Je kan dan met rechts op het document klikken, voor Eigenschappen kiezen en dan die blokkade opheffen.

een beveilid document heeft meestal een gele balk bovenaan na openen, daar kan je bewerken inschakelen.

Deze kwestie voorgeval incident of casus is me zoals ik zei echt onbekend en ooit in verleden kwam ik die slecht eens tegen toen ik bij iemand eens ergens gedownloade M.Office her-installeren moest .

Mocht helemaal niets lukken en verschijnsel zich herhalen zal, het is best zoals ik zei M. Office her-installeren dus, tis kleine moeite en het duurt nie lang gemiddeld en ongv. 10 min. :)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan