toesten board doet het niet goed

Status
Niet open voor verdere reacties.

lostdighter

Gebruiker
Lid geworden
10 nov 2009
ik heb...
udzzsnx.gif

allen heb ik een nieuwe muis gekocht en geintaleert werkte eerst goed en na een uurtje deed me toetsen board raar kijk plaatje rood doet het niet meer

Laatst bewerkt:
Zo een paar opties:
1. Misschien gebruik je een draadloze muis + toetsenbord die uitzenden op de 27 Mhz band. Daarvoor hoeft geen licentie te worden verkregen, en zijn dus goedkoop, maar als er een zendamateur in je buurt aan de slag gaat op diezelfde frequentie, dan kan de communicatie sterk verstoord worden.
Kijk dus na in de specificaties van je draadloze muis/toetsenbordsetje op welke frequentie er gecommuniceerd wordt.
2. Batterij kan ook leeg zijn. Vervang even de batterijen voor nieuwe, meldt het toetsenbord opnieuw aan bij de draadloze ontvanger, en kijk of het dan beter gaat.

Succes,

Tijs.

Zo een paar opties:
1. Misschien gebruik je een draadloze muis + toetsenbord die uitzenden op de 27 Mhz band. Daarvoor hoeft geen licentie te worden verkregen, en zijn dus goedkoop, maar als er een zendamateur in je buurt aan de slag gaat op diezelfde frequentie, dan kan de communicatie sterk verstoord worden.
Kijk dus na in de specificaties van je draadloze muis/toetsenbordsetje op welke frequentie er gecommuniceerd wordt.
2. Batterij kan ook leeg zijn. Vervang even de batterijen voor nieuwe, meldt het toetsenbord opnieuw aan bij de draadloze ontvanger, en kijk of het dan beter gaat.

Succes,

Tijs.

ontzetten bedankt ik loop even uit te zoeken of ik 1 voor me kaar krijg maar het was 2 maar was wel toevallig dat het gebeurde toe ik de muis aan sloot, ook best wel dom van me;p:o

Als je probleem nu inderdaad is opgelost, graag nog even klikken op "Vraag is opgelost" in het vakje "Status van de vraag", iets verder naar beneden aan de rechterkant van deze webpagina.

Tijs.

de nieuwe muis is een mx revolution en het toetsenbord is een lx300 keyboard waar eerst een cordless optical bij zat(nu niet:p)

dnties als het het probleem is met de frequencie kan je me dan uit leggen wat ik moet doen?

Kijk hier

Zie laatste kolom dat er voor jouw apparaat ("Y-RQ52 Logitech® Cordless Desktop® LX 300") inderdaad op de 27 Mhz band wordt uitgezonden, en dus dat je mogelijk last hebt van zendamateurs etc. in jouw buurt.

Probleem is dat als je idd. last hebt van zendamateurs etc. je daar niets of niet veel aan kunt doen: Zij mogen die vrije frequentie 27 Mhz ook gebruiken. Dus blijft er (in dat geval) niet veel anders over dan een set te kopen die niet op de 27 Mhz band uitzendt. Dat kan dus ook bijv. een bluetooth variant zijn of toch gewoon een bedrade variant.

Theoretisch zou het ook kunnen zijn dat het probleem zit in een geluidsbox, monitor etc. die in de buurt staat van de ontvanger. Je zou dus ook kunnen spelen met een andere plaatsing van de draadloze ontvanger van je toetsenbord, alhoewel ik hier niet zoveel van verwacht.

Meer tips/informatie heb ik niet voor je. Hopelijk kom je ermee uit.

Tijs.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan