toestenbord werkt maar half

Status
Niet open voor verdere reacties.

essepess

Gebruiker
Lid geworden
22 jan 2004
Hallo,

Ik heb het volgende probleem. Ik heb een laptop van Packerd Bell met Windows XP. Nu werken sommige toesten niet goed. Zo wordt de i een 5 en de o een 6. Volgens mij staan de instellingen goed. Taal is ned. en toestenbord staat op verenigde staten (internationaal). Ik heb geprobeerd om het probleem te herstellen met systeemherstel maar ook deze werkt niet. Ik krijg de mededeling "herstellen is niet voltooid". Je kunt dan een ander herstelpunt kiezen maar dan krijg je het zelfde. Wie heeft voor mij de oplossing.

Alvast bedankt,

Esther

Misschien moet de toetsenbordindeling van een Packard Bell anders staan dan Verenigde Staten (Internationaal)?

Zoek eens naar een keyboard driver op de site van Packerd Bell, voor jouw laptop.

Ik heb nog nooit gehoord van een toetsenbord (waar dan ook in de wereld) die op de plek van de "i" een cijfer heeft staan.

Eengezien het een laptop is, probeer er eens een extern toetsenbord achter te hangen en kijk wat die doet.
Ik vermoed nameljk dat het toestenbord op je latop defect is.

groet,
Dave.

met numlock opgelost

Ik heb zelf de oplossing gevonden. Het was erg eenvoudig. NumLock stond namelijk aan. Wanneer ik deze uit doe, doet alles het weer. Weer wat geleerd.

Bedankt voor het meedenken.

Esther

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan