Toets "]" blijft hangen

In de documentatie van het spel Roblox wordt deze toets niet vermeld, link.

Als deze toets hangt zou ik verwachten dat deze na opnieuw opstarten nog steeds hangt.

Is het na jouw melding hier nog voor gekomen? Zonder het zich voordoet en zelf op de computer het nader te onderzoeken is het lastig te achterhalen waar het in zit. Als het probleem zich voordoet zou ik willen weten welke processen op dat moment draaien. Het meest eenvoudige voor jou is, als dat nog lukt, taakbeheer te openen en foto's/screenshots te maken en deze hier te delen. Taakbeheer : CTRL + SHIFT + ESCAPE

Ik zal de lijst dan beoordelen op anamolies.
 
Ondertussen ga je gewoon door met enigszins overbodige (want herhalende) berichten te posten. In heel slecht Nederlands.
Ik zal de lijst dan beoordelen op anamolies.
En je mag óók ophouden draadjes naar jezelf toe te trekken. Dit is een algemeen forum, dus iedereen kan/mag antwoorden op de vragen en informatie die van TS komt.
 
Maar in totaal is het dus twee keer voorgekomen, en verder niet?
 
Correct. Dus op zich niet zo heel spannend..maar het is een nieuwe laptop..dus ik wil het wel graag kunnen verklaren..moet er ook presentaties mee geven. Dan moet mij dat niet gebeuren natuurlijk
 
Op dit moment kun je er denk ik niet zo veel meer aan doen, dan afwachten. Als alle toetsen in beginsel normaal werken, dan is het zeker geen driver probleem, of ander software probleem. Programma's die specifiek de ] toets gebruiken heb je verder niet, dus die kunnen de toets ook niet 'ophangen' lijkt mij.

Het enige wat je dan nog kan controleren is dus de toetsen af en toe een paar keer goed indrukken en voelen of ze goed werken; dus dat er geen wrijving in zit waardoor hij kan blijven hangen. Iets dat met een ouder toetsenbord nog wel kan gebeuren. En doorsmeren met koffie kan natuurlijk altijd 😁.
 
Er is toch ook een scherm toetsenbord in meeste besturingssystemen, als weer gebeurt, kijken of knop op die wel werkt, dat tip misschien om in achterhoofd te houden !?
 

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan