toets c = ctrl + f

Status
Niet open voor verdere reacties.

borgi

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
24 mrt 2007
Hallo,

ik zit hier met een raar probleempje met een acer laptop. Alles is begonnen na installatie van google earth, na deze installatie is de laptop gecrashed. Nadat hij weer opgestart is geven sommige toetsen een rare combinatie op het scherm. Bv. toets t geeft tv, toets y geeft y, , bij het indrukken van toets c komt de het zoekvenstertje op met in het veld zoeken naar "C". Heeft er iemand een idee wat dit kan zijn of is het toetsenbord gewoon stuk :confused: wat ik wel heel raar zou vinden. Windows is opnieuw geinstalleerd en alle drivers zijn geupdate, nu ben ik ondertussen nog eens een virusscan aan het doen.

mvg
Borgi

acer heeft toch sneltoetsen?
rechtsonder zit meestal wel een link naar die specifieke tooltjes. Controleer dat eens of dat niet per ongeluk geactiveerd /gewijzigd is.

Het heeft niets met de sneltoetsen te maken, het probleem is dat een aantal toetsen ipv 1 teken 2 of meerder functies uitvoeren bijv. als ik op de toets t druk verschijnen er op mijn sherm, in bijv een worddocje, de letters t en v, als ik op de toets y druk komt er op mijn scherm de letters y en ; .

mvg
Borgi

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan