toets laptop afgebroken

Status
Niet open voor verdere reacties.

renske0312

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
20 okt 2008
ik heb een acer apire 3690.
er is een toets afgebroken. 1 pinnetje op mijn toetsenbord en 1 op mijn toets zijn kapot. Ik heb de toets nog wel en ik kan de toets ook nog gewoon gebruiken (het knopje werkt nog) alleen wil ik graag mijn toets er terug op hebben.

Heeft iemand een idee of dit op een makkelijke manier kan, of moet ik dan gelijk een heel nieuw toetsenbord aanschaffen??

Lijmen?:)

Nou als het op het toetsenbord echt is afgebroken kan de toets alleen niet meer vervangen worden ofzo.

Als je laptop onder garantie valt zou ik snel terug naar de winkel gaan. (hoe oud is de laptop?)

Is hij buiten garantie dan zou ik het zo laten. Bespaar je de moeite en kosten om acer te contacteren. Ik heb dit gedaan vanwege een kapotte acerlaptop die buiten garantie viel.

Ik belde naar acer (betalend) en vroeg hoeveel de herstelling zou kosten, het antwoord: "dat kunnen we pas zeggen na de diagnose meneer. De diagnose kost €55"

Geloof me, dat wil je zeker niet uitgeven aan zo'n knopje, ofwel?

Hallo

Indien je ervan uitgaat ... keyb. defekt , een nieuwe aankopen = opgelost , maar niet gewaagd , niet gewonnen , en we zien wel ...

D.m.v. 1/2 druppel "superglue" kun je heel veel hoor .

Uiteraard voorzichtig te werk gaan .

Domme vraag : hoe in hemelsnaam is betrokken toets ooit kunnen afbreken ???

Peter

mijn laptop is iets meer dan een jaar oud, dus hij zit niet meer in de garantie volgens mij. ennuh €55,00 is wel een beetje veel idd voor een afgebroken knopje. Mijn nagel bleef er tussen haken en ik trok hem er iets te hard tussenuit. Toen bleef ie op shift hangen, dus ik kijken of er nog iets onder zat en toen brak ie af :(.

Thanx allebei, gaat goedkomen denk ik ;)

dat moet pijn gedaan hebben , ouch. :shocked:

Goed te horen dat je weet wat je gaat doen aan het afgebroken knopje
:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan