toets (R) is amper in te drukken

Status
Niet open voor verdere reacties.

Marcell96

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
13 mei 2010
hallo helpmij'ers,
een toets op mijn laptop gaat nogal moeilijk naar onder en gaat ook langzaamer naar boven,
is best irritant bij het typen want ik moet hard drukken,
ik heb het al met een toetsenbordstofzuigertje geprobeert te verhelpen maar niet gelukt,
ook al met zo'n oordroogstaafje dinegetje (hoe je het ook mag noemen) ook zonder resultaat.
als je de toets voorzichtig omhoog trekt, en dat een aantal keer doet, dan vermindert het.
maar komt wel weer terug, dus heeft iemand een ideetje?

alvast bedankt!

Gr,

Marcell

ps. ik heb nog garantie dus als niks werkt kan ik het nog opsturen naar toshiba

Laatst bewerkt:
Als ik geeen garantie had zou ik het uit elkaar halen.
Maar je hebt garantie dus dat zou ik niet doen. Ik denk dat het onder de rubberlaag zit. In een toetsenbord heb je onder het originele tobo een ''rubbertobo''. daar kan je niet bij met een stofzuiger. Even pielen? verder niet teveel doen anders vervalt je garantie:shocked:

hoe zou ik het het best kunnen doen (proberen) want ik heb eigenlijk geen zin om de laptop op te sturen:(
en waar moet ik dan kijken?

Pfoee, dat verschilt per model.

Ik zal ook eerlijk zzeggen dat ik maar 1keer een laptop uit elkaar heb gehaald en dat was met een Acer. Maar ik was niet zo diepgegaan, dus ook niet tot het toetsenbord. Zal denk ik niet moeilijk zijn. Laptop toetsenborden worden ook vaak verkocht.

Ik haalde de Acer uit elkaar door de schoefjes eronder gewoon eruit te halen. Maar hoe het bij jou zit weet ik niet...

ok,
ik bedoelde eigenlijk zonder hem open te maken,
wat kan ik nog proberen? met vocht?

volgens mij kun je de toetsen er niet af halen zonder dat ze er niet op kunnen
dus dat zal ik maar niet doen:D

met een sate prikker proberen onder de toets te komen en wat duwen? Moet je de toetsen eromheen even indrukken zodat je lager komt

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan