Toets starten internetverbinding

Status
Niet open voor verdere reacties.

PetraED

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
9 apr 2007
Ik heb een laptop, merk Fujitsu Siemens, van ca 3 jaar oud. Onlangs is de laptop gecrashed maar gelukkig kon alles wat erop stond gered worden. Programma's zijn opnieuw geinstalleerd dus ik kan er weer mee werken.:D:D
MAAR: sinds die tijd doet het knopje om verbinding te maken met internet het niet meer. Alles is wel goed geinstalleerd dus daar kan het niet aan liggen.:confused:
Kan het zijn dat dit knopje stuk is? Is er nog een andere mogelijkheid om het te activeren?

Hoi,

In de regel werkt alles weer als je met de recovery-tools of - cd de 'fabrieksinstallatie' weer herstelt.
Mogelijk heb je een andere manier van herstel toegepast .... ?
Kijk op de site van Siemens, of je de drivers en software kunt downloaden voor jou type laptop.

Inderdaad, de drivers voor deze knoppen staan op de driver cd die je bij de laptop hebt gekregen

Inderdaad, de drivers voor deze knoppen staan op de driver cd die je bij de laptop hebt gekregen

Hoe kan dat nou ..... ?
Je weet toch niet welk type het is, hoe kan je dan zeggen dat het op een cd staat?
Ik heb laptops en pc's van hetzelfde merk en vrijwel dezelfde prod.datum onder handen gehad; óók van Siemens. Alleen het type verschilde en toch was de recovery-methode niet vanaf cd, noch waren er cd's bijgeleverd.

Wist ik niet; ik heb nog nooit een laptop gehad waar geen cd bij zat, toch heb ik er al een stuk of 10 versleten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan