Toetscombinatie?

Status
Niet open voor verdere reacties.

r.vink

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
8 okt 2000
Heeft iemand wel eens gehoord van de volgende toetscombinatie in Windows Messenger?

(!ip)

Is het mogelijk dat iemand je hackt als je deze combinatie intypt?

Mvgr, René.

Lijkt me onmogelijk om alleen met !ip te hacken.

Het lijkt me meer een commando om een IP op te vragen.
Om te hacken is meer nodig dan die 3 tekentjes.

Ja dat leek mij ook. Maar dan nog als iemand je ip heeft en je hebt een firewall + virusprog draaien dan kunnen ze toch weinig doen met dat ip dacht ik. Bij mijn broer had zijn zoontje in msn die combinatie ingetypt. Toen had degene aan de andere kant gezegd van nu kan ik je hacken. Wel de hele pc in de soep. Balken boven de pagina´s weg. Iconen in de starbalk weg, iconen op het configuratiescherm weg. Firewall uitgeschakeld niet meer in te schakelen. Zeer langzaam opstarten geen internet etc. etc. te veel om op te noemen. Ik dacht meer aan een virus of worm, maar niets werkt meer ook niet systeemherstel. Heel vreemd.

Mvgr, René.

heeft dat zoontje niet eerst een bestandje toegestuurd gekregen wat geactiveerd wordt met het commando "!ip" ?

het lijkt inderdaad wel op een virus of worm,een aangepaste Klez oid.

Ja zo zal het wel gegaan zijn. Enfin de boel in de soep dus het wordt opnieuw installen. Bedankt voor je reactie in ieder geval.

Mvgr, René.

Geplaatst door testje
heeft dat zoontje niet eerst een bestandje toegestuurd gekregen wat geactiveerd wordt met het commando "!ip" ?
Dan zou je dat commando niet te zien krijgen......

het kan wel.

Met een toets kombinatie zou het wel kunnen.Het is een map dat je downloaden op een site.Mag je niet geven op helpnmij.En ik geef hem iever ook niet.Maar dat is een een normale windoos map met een activeer bestand erin als je dat aktiveert komt er een toets combinatie in.Soms lukt het neit soms wel.En dat typ je bij diegene in.Die je wilt hcken en klaar.(maar soms werkt het niet.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan