toetsen blokkeren

Status
Niet open voor verdere reacties.

KlaasB

Gebruiker
Lid geworden
25 okt 2000
Hallo,

Ik heb een Asus A6R laptop en hierbij kun je de toetsen wel aanraken, maar er gebeurd niks. Het is net of zijn de toetsen geblokkeerd. Ook de muis die op een usb-poort zit doet het niet. Alleen de aan -en uitknop.

Wie kan mij helpen? Ik heb de laptop nodig voor mijn werk, dus kan hem niet missen.

Alvast bedankt.

Groeten,
Klaas

Ik heb linksonder op mijn toetsen bord langs Ctrl de knop Fn staan. Als je die inhoud en bij F1, F2 enz kijkt dan staan daar tekentjes langs. Kijk of er 1tje staat die op je mousepad of toetsebord lijkt. Want ik heb op mijn laptop toetsebord een knop zitten waarmee ik mijn touchpad kan uitschakelen/inschakelen. Kijk eens of jij ook zo'n soort kop hebt.
En heb je een screen shot van je toetsenbord?

Oh trouwens, kan je bij het opstarten wel in de BIOS komen met gebruik van het toetsenbord (ik gok F1) of doet het toetsenbord het dan ook al niet?

Screenshot van een toetsenbord? Ik wil niet flauw zijn maar in neem aan dat je gewoon een foto bedoelt? :D
Nee ik bedoel een foto van je toetsenbord via internet zoeken en daar dan een screenshot van maken, die hosten en dan hier de link posten. Dat rijmt :eek:. Maar waarom zou ja makkelijk doen als het moeilijk kan ;) :P

Niets doet het, ik kan hem wel aanzetten, dan komt ie in het Windows scherm, vervolgens kan ik niets, maar dan ook helemaal niets. Ik kan zelfs niet in de Bios komen.

Uitzetten lukt ook wel....

Als je toetsenbord dan echt niets meer doet.. issie dan niet gewoon kaput? Als ik het zo hoor lijkt het me geen softwarematig probleem :eek:

zelfs de usb-poorten doen het niet...dus ligt het ook niet aan het toetsenbord!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan