Toetsen die ik HEB toegevoegd komen niet goed op het scherm

Status
Niet open voor verdere reacties.
Button home
images/button30.jpg
plaatje wel geupload, of naam onjuist?

:cool:
 
Kappel,
Leuke site....
Alleen zou ik voor de spam de e-mail adressen anders op de site zetten.
Als er nu een zoekbot over je site heen gaat dan krijgen jullie last van een beetje spam.
doe desnoods zoiets kappel at home.nl
 
Hoe doe ik dat met het e-mail adres?

Gr, Nico
 
Hoe doe ik dat met het e-mail adres?

Gr, Nico
 
Zoals puppie al zei: het apenstaartje vervangen door at (bijvoorbeeld)
 
Jeroen,

Leuke site's zeg.

Met de toetsen bedoel ik de optie, Invoegen - interactive knop - voor de hyperlink.
Wat is het probleem, ik zet er (bv) 5 knoppen in om de andere pagina's te linken. Nu voeg ik er later nog een knop bij en dan komt deze na FTP grafisch niet goed op het scherm.

Nog ff als ik het zo bekijk heb ik minimaal de leeftijd van je Opa, ik ben hier voor het eerst mee bezig dus kan nog heel wat leren,
Groeten
 
Je moet ervoor zorgen dat de afbeelding images/button28.jpg geüpload staat.
 
Stom - stom - natuurlijk enne bedankt.....:evil:
 
Jeroen,
Waar vind ik die mooie pop-up knoppen die je in jullie webpage hebben staan?
Nico

PS na iedere wijziging ging ik de veranderingen up-loaden maar ik vergat de knoppen die in een ander dir stonden.
 
Zo tot dusverre met en door "help.nl" weer geslaagd.
Nu nog een vraag in de file heb ik een foto staan maar deze komt met het up-loaden niet mee. Wat moet ik doen?
Dank Nico.
 
kappel zei:
Waar vind ik die mooie pop-up knoppen die je in jullie webpage hebben staan?
Je bedoelt die op www.GY2I.nl.tt? Dat en een standaard Javascript-menu die je naar eigen wensen zijn aan te passen, gedownload van http://www.burmees.nl/menu/. Hiervoor is wel enige kennis (van Javascript) vereist.
kappel zei:
Zo tot dusverre met en door "help.nl" weer geslaagd.
Het is "Helpmij.nl"! ;)
kappel zei:
Nu nog een vraag in de file heb ik een foto staan maar deze komt met het up-loaden niet mee. Wat moet ik doen?
In welke file? :)
 
En wat wil je daarmee doen? De foto uploaden? Het Word-document uploaden?
 
Ik zie nergens een kruisje of leeg vierkant... Ook geen foto.
 
Jeroen, het up-loaden wilde niet. Nu staat het fotovak en het kruis er wel op.
Gr. Nico
 
Tja, dat heb je met door Word aangemaakte webpagina's, externe bestanden worden niet in het betand opgeslagen.
Volgens mij heb je in de map waar je de webpagina hebt opgeslagen, een map die Teamen 2005-2006_bestanden heet. Als je die map nu eens upload naar dezelfde map als waar de pagina Teamen 2005-2006.htm staat, dan denk ik dat het wel werkt.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan