toetsen doen raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

maurits2

Gebruiker
Lid geworden
24 jul 2006
Het is meschien een hele rare vraag en ik ben niet 100% zeker of die hier thuis hoor,

Het volgende is het geval,

ik heb nu een laptop maar 3 toetsen op het toesenbord doen raar.
het gaat om de letters :

H, G, T

Als ik 2 keer (binnen een second of 2 maak niet uit als ik andere toesen in die 2 seconde gebruik) de G in druk krijg ik het help menu van wat geopent is op dat moment.

Als ik dit doet met H dan krijg je het zelfde als "enter"

Bij T na meerder maal indruken in een balkje komt de datum,tijd te zien.
(lijk op dit : 30 januari 2008 19:02)

Bij "enkel" indruken verschillen de letter/cijfer combinaties (vaak begint het met een +)

Ik heb al de toetsenbord software bij apperaatbeheer verwijdert en opnieuw geinstaleert hielp niets.
Ik heb ook een usb toetsenbord aangesloten en die doet het wel normaal.

Meschien is dit een hardware fout maar zelf had ik nog nooit zo iets raars meegemaakt dus dacht kan het even eerst hier vragen.

Bij voorbaad dank,
Maurits,

dan heb je die laten verwijzen als sneltoetsen in windows.

En miscchien je taalinstellingen aanpassen.
En dan je ouwe toetsenbord instellingen verwwijderen en nieuwe toevoegen.
Waarschijnlijk is het probleem dan opgelost.

Laatst bewerkt:
Ik heb dat gedaan, maar het hielp niet.

Als ik zo kijk zitten de G,H,T precies bij elkaar meschien is er iets van water op gevallen is en dat het gewoon stuk is, maar ik ga er gewoon van uit dat het stuk is, en sluit wel een USB toetsenbord aan.

Maar bedankt voor reactie als iemand toch nog een idee heeft wat het zou kunnen zijn hoor ik het graag.

Maurits,

je kan er ook een nieuw toetsenbord opgooien kost niet zo duur 20 euro en makkelijk erop te klikken je moet eerst de hele onderkant openschroeven dan het beeld scherm en dan zie je dan je toetsenbordd eraf halen en zie je dat ie aan een kabeltje vastzit kan je zo los klikken en een nieuw toetsenbord erop klikken

ik had dit ook een keertje.
en dat kwam omdat mijn alt-knopje toen vast zat.
Gewoon een tip hoor:p

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan