Toetsen van laptop weigeren na tijd op screensaver

Status
Niet open voor verdere reacties.

verhoog

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
7 nov 2001
Ik heb een laptop met windows7 die soms kuren vertoont: soms, als ik de laptop een tijd niet gebruik terwijl hij aanstaat en dus op screensaver staat, krijgen de toetsen andere functies als ik er weer mee ga werken. Bijv, als ik een zoekterm in Google intik nadat hij uit de screensaver is gekomen, opent achter elkaar Mijn Computer en iTunes o.i.d.; aan de letters lijken dan dus ineens commando's te zitten. De laptop opnieuw opstarten verhelpt het probleem vervolgens altijd. Dit euvel komt niet iedere dag voor, maar wel een aantal keer per week (ik gebruik de laptop de hele dag door, elke dag). Ik heb de laptop al open gehad en heb de fan en luchtpoorten schoongeblazen. Iemand een idee?

Mogelijk de specs van je laptop eens doorgeven zou een optie kunnen zijn (merk/type enz.).
Verplaatst van Win 7 naar deze sectie.

Laatst bewerkt:
Het is een XNotebook (barebone die je vervolgens zelf samen kan stellen) van ruim 3 jaar oud. i7 met 4GB RAM en 250GB SSD. Maar eerlijk gezegd twijfel ik of het een hardware probleem is, aangezien het optreedt na starten van de screensaver. Dus staat deze vraag nu wel in de goede sectie?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan