Toetsen veranderen plotseling ing sneltoetsen

Status
Niet open voor verdere reacties.

MB2505

Gebruiker
Lid geworden
26 aug 2011
Hoi,

Als ik gewoon bezig ben op de pc gaan de toetsen vreemd doen. Van het een op het andere moment worden er programma's geopend als ik een toets indruk. De E opend bijvoorbeeld 'deze computer'. Opnieuw opstarten maakt het weer goed. De toetsenbord instellingen blijven normaal, d.w.z. Verenigde Staten (Internationaal).

Wat kan hier de oorzaak van zijn, en wat de oplossing?

Hgr.

Hoi,

Blijft er geen toets ergens hangen bv de ctrl toets? Misschien mogelijkheid om een ander toetsenbord te proberen

Laatst bewerkt:
Nee, er blijft niets hangen. Het is op een los toetsenbord en op het toetsenbord van de latop zelf.

Hgr.

Hoi,

Ook aan een notebook kan een toetsenbord gehangen worden weet je in ieder gal waar de fout zit.
Kom net tot de conclusie dat je dat al geprobeerd heb:o:o

Laatst bewerkt:
Als de E toets Explorer start ("Deze Computer", "Verkenner"), dan wordt die E-toets op dat moment gecombineerd met de Windows-toets (=toets tussen de linker Ctrl en linker Alt-toets in).
Als je (zónder een extern toetsenbord aangesloten) dit probleem op het laptop-toetsenbord hebt, dan zou ik vermoeden dat op het laptop-toetsenbord de Windows-toets op de een of andere manier vast blijft zitten of contact maakt.
Als je (met een extern toetsenbord aangesloten) ook het toetsenbord van de laptop kunt gebruiken om iets in te typen dit probleem ook hebt als je op het externe toetsenbord werkt, dan zou ik vermoeden dat op het laptop-toetsenbord de Windows-toets vast blijft zitten of contact maakt.
Heb je het probleem niet als het externe toetsenbord niet is aangesloten, en alleen als het externe toetsenbord is aangesloten dan zou ik vermoeden dat op het externe toetsenbord de Windows-toets vastzit.

Een verklaring heb ik daar niet bij. Wip (als je weet hoe je dat veilig kunt doen) de Windows-toets eens uit het 'verdachte' toetsenbord van de 2 en ga testen of het probleem dan wegblijft. Indien niet, dan zou ik vermoeden dat er ín het 'verdachte' toetsenbord er iets mis is/contact maakt.

Tijs.

Laatst bewerkt:
Ja, er hangt een extern toetsenbord aan mn notebook. Ik heb nu de windowstoets van het notebooktoetsenbord (het verdachte toetsenbord) afgehaald, en ik ga kijken of het probleem nu nog steeds voordoet. Ik werk ondertussen met het extern toetsenbord, op school met dat van de laptop.

K'laat het nog even weten..

Hgr.

Laatst bewerkt:
Hoi,

Het werkt weer goed. Op school werken we veel met Virtual Box en het had te maken met een instellingen in Virtual Box.

toch bedankt voor jullie ideeën,

Hgr,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan