Toetsenblokkering Nokia 2630 opheffen

Status
Niet open voor verdere reacties.

helpmijngsm

Gebruiker
Lid geworden
21 mei 2009
Hallo, graag hulp bij mijn probleem:
Ik ben gisteren een Nokia 2630 gaan kopen en had meteen de toetsenblokkering aangezet met een eigen code. Nu vond ik mijn beveiligingscode te lang en ging dus naar Instellingen om alles terug naar fabrieksinstellingen te herstellen.
Daarna haal ik mijn SIM uit mijn toestel om de nummers vanuit mijn vorige gsm op te schrijven en in mijn nieuwe in te tikken. Na de nummers opgeschreven te hebben stop ik de SIM weer in mijn nieuwe Nokia en ik wordt gevraagd de datum in te stellen. Ik zie dat mijn toetsenblokkering bij het opstarten van mijn gsm aanstaat en deblokkeer het waarbij mijn gsm vraagt een nieuwe code in te geven en ik druk OK.
Na mijn code ingegeven te hebben wil ik de datum nog steeds instellen maar in plaats daarvan verschijnt er een leeg schermpje met onderaan Vrijgev. Ik druk dus op mijn menu-toets en * maar die werken niet. Misschien ironisch genoeg omdat de toetsenblokkering aanstaat. Ik weet absoluut niet wat te doen, mijn toetsenblokkering staat aan en ik kan het niet deblokkeren, weet iemand wat te doen?
Dank bij voorbaat.

en als je nou eens je oude simkaart erin doet, en vanuit daar probeert de toetsblokkering weer uit te zetten? of staat de toetsblokkering ingesteld vanuit het telefoongeheugen?

ik neem aan dat je de simkaart er nog een keer in en uit hebt gehaald om te testen of hij hetzelfde probleem 2 keer had?

Laatst bewerkt:
en als je nou eens je oude simkaart erin doet, en vanuit daar probeert de toetsblokkering weer uit te zetten? of staat de toetsblokkering ingesteld vanuit het telefoongeheugen?

ik neem aan dat je de simkaart er nog een keer in en uit hebt gehaald om te testen of hij hetzelfde probleem 2 keer had?
Hartelijk dank voor je snelle reactie, ik heb mijn SIM er al eens uitgehaald om te kijken of het dan zou gaan maar dit werkt niet, de toetsenblokkering blijft en de enige manier om mijn telefoon uit te schakelen is dan de batterij eruithalen.. De blokkering is ingesteld vanuit het telefoongeheugen en is niet op te heffen, hij staat gewoon helemaal vast.

Hartelijk dank voor je snelle reactie, ik heb mijn SIM er al eens uitgehaald om te kijken of het dan zou gaan maar dit werkt niet, de toetsenblokkering blijft en de enige manier om mijn telefoon uit te schakelen is dan de batterij eruithalen.. De blokkering is ingesteld vanuit het telefoongeheugen en is niet op te heffen, hij staat gewoon helemaal vast.

zit er ook nergens een resetknop op? zo niet, gewoon teruggaan naar de winkel, en je krijgt een nieuwe mee... geen geld verspillen aan onzinnig hulplijnen want dit is gewoon een fabrieksfout.

Miscien doet de knop het gewoon niet... (heb je hem soms laten vallen of zo?)

zit er ook nergens een resetknop op? zo niet, gewoon teruggaan naar de winkel, en je krijgt een nieuwe mee... geen geld verspillen aan onzinnig hulplijnen want dit is gewoon een fabrieksfout.
Nee, heb het boekje doorzocht en wat gekeken maar nergens zie ik een reset-knop, vandaag zal ik eens langsgaan.
Miscien doet de knop het gewoon niet... (heb je hem soms laten vallen of zo?)
Nee, ik heb hem niet laten vallen, ook geen waterschade ofzo.

Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan naar de winkel. Want dit zit volgens mij onder de garantie

Als ik jou was zou ik gewoon terug gaan naar de winkel. Want dit zit volgens mij onder de garantie

ja, was dit vergeten te posten, ben gisteren naar de winkel geweest en heb toch een nieuwe meegekregen, eerst spraken ze over opsturen maar dan was ik hem toch enkele weken kwijt, zij er ook geen oplossing voor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan