Toetsenboord doet het niet na wisselen batterijen

Status
Niet open voor verdere reacties.

vunjo

Gebruiker
Lid geworden
11 feb 2002
L.S.

Ik heb vandaag de batterijen van mijn draadloze toetsenbord (Logitech) vervangen. Vervolgens deed hij het niet meer naar behoren. Met de connector opnieuw verbinding gemaakt, ook drivers vervangen. Beide geen succes. Wat het enigzins vreemd maakt, ik zie hem wel verbinden met de receiver en de slaapstand knop doet het ook. Alleen de alfanumerieke toetsen en de F-toetsen werken niet. Iemand enig idee?

Met vriendelijke groet,

Robert

Zit de kabels voor je ontvanger, die op de plaats van toetsenbordmuis komen nog wel goed aangesloten?

Al eens op de reset knopjes geduwd.
Zitten de batterijen er goed in?
Zit er geen corrosie op de batterij lipjes?
Zijn de nieuwe batterijen nieuw?

Ron

Buiten de knopjes waarmee je verbinding maakt zijn er geen (reset)knopjes.
Batterijen zijn vol en juist geplaatst.
Geen corrosie op de lipjes.

Overigens, als dat een van de problemen zou zijn dan zou het toetsenbord het helemaal niet doen en bij mij doet een toets het wel namelijk de sneltoets voor de slaapstand.

Heb je toevallig zo'n Logitech toetstenbord met een F-lock?

Zo ja, dan moet je F-lock eerst indrukken zodat het bijbehorende lichtje gaat branden. Dan zouden de F-toetsen wel moeten werken...

Nee, ik heb geen F-lock wel een F-mode voor verbeterde F-toetsen.

Nog even voor de duidelijkheid geen enkele toets doet het behalve de sneltoets van de slaapstand.

Ik heb het toetsenbord maar eens open geschroeft om te kijken of hij niet kapot is. In de een van de folievellen zie ik in een gedeelte van de sporen een soort oxidatie. Waarschijnlijk heeft hij ergens sluiting gemaakt en is dit het probleem. Wel blijft het vreemd dat een van de toetsen het wel doet en dat er ook nog steeds een signaal wordt uitgezonden.

Zit niks anders op dan een nieuwe aan te schaffen.

Bedankt voor de hulp.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan