Toetsenbord Aspire doet raar

Status
Niet open voor verdere reacties.

GSuelmann

Gebruiker
Lid geworden
9 nov 2000
Ik heb een Acer Aspire 5101.
Helaas heb ik, door omstandigheden, windows Vista Ultimate NL opnieuw moeten installeren.
Nu doet zich het vreemde voor dat het numerieke eiland, wat normaal door de FN toets te bedienen is, continu staat inschakeld waardoor ik het omgekeerde moet doen dwz. ik moet de FN toets ingedrukt houden om de letter o te krijgen want anders krijg ik het cijfer zes.
Hoe kan ik dit veranderen???

Ik heb een Acer Aspire 5101.
Helaas heb ik, door omstandigheden, windows Vista Ultimate NL opnieuw moeten installeren.
Nu doet zich het vreemde voor dat het numerieke eiland, wat normaal door de FN toets te bedienen is, continu staat inschakeld waardoor ik het omgekeerde moet doen dwz. ik moet de FN toets ingedrukt houden om de letter o te krijgen want anders krijg ik het cijfer zes.
Hoe kan ik dit veranderen???

Ik weet het niet zeker maar je kan
Ctrl + Shift
proberen!??

ff opzoeken hoe je dat nummerieke gedeelte uit moet schakelen, kon het met vorige laptop ook... nu zit er gelukkig apart nummeriek gedeelte op :cool:

fn + numlock (ff ergens opzoeken) gokje dat dit het is ;)

ff opzoeken hoe je dat nummerieke gedeelte uit moet schakelen, kon het met vorige laptop ook... nu zit er gelukkig apart nummeriek gedeelte op :cool:

fn + numlock (ff ergens opzoeken) gokje dat dit het is ;)

Lotto invullen...goed gegokt!!!
Hartelijk dank, dit was idd de oplossing.

Bedankt voor de zeer snelle reacties

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan