Toetsenbord blijft hangen in game

• Onderwerp starter Onderwerp starter odink
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

odink

Gebruiker
Lid geworden
5 mei 2009
Hallo,

Ik zit al een tijd met dit probleem.

Als ik in een game speel, bijv. counter strike of fifa, pes.
dan is het meestal bij wasd dat die blijft haken na 1 x of tijdje ingedrukt te houden.
en als ik dan notepad er bij open en alt tab doe, verschijnen die letters niet.

de plak toetsen heb ik al uitgezet dus.

alvast bedankt

groeten martijn odink

Hoi,

Ga naar google en typ in toetsenbord blijft hangen dan eerste item aanklikken met HIJACH THIS TOON ONDERWERP TOETSENBORD BLIJFT HANGEN Hier lees je wat je eventueel kumt doen. Er zijn hier meer mensen te vinden met het zelfde probleem. Maar waarschijnlijk heeft het te maken met met de processor van je pc, of je video kaart.

Groet,
Reindert

hoi,

bedankt voor de reactie,

kom er nog niet echt uit, zie geen uitschieters bij mij CPU of geheugen,

heb 4 gig werkgeheugen

2gig dual core CPU.

en 256mb video kaart

dus daar zou je counter strike bijv. toch gewoon mee kunnen spelen

hoi,

bedankt voor de reactie,

kom er nog niet echt uit, zie geen uitschieters bij mij CPU of geheugen,

heb 4 gig werkgeheugen

2gig dual core CPU.

en 256mb video kaart

dus daar zou je counter strike bijv. toch gewoon mee kunnen spelen

Hoi,

Met hetgeen wat jij omschrijft moet het zeker geen probleem zijn. Op jou systeem moet je bijna alles kunnen spelen! Alles planty bij jou. Wacht nog even op een andere reactie hier op het forum. Of plaats een nieuwe vraag met jou probleem van die toetsen.

Groet,
Reindert

Hoi,

Met hetgeen wat jij omschrijft moet het zeker geen probleem zijn. Op jou systeem moet je bijna alles kunnen spelen! Alles planty bij jou. Wacht nog even op een andere reactie hier op het forum. Of plaats een nieuwe vraag met jou probleem van die toetsen.

Groet,
Reindert

jaah daarom vond ik het al zo raar,
dus wachten tot een oplossing!

jaah daarom vond ik het al zo raar,
dus wachten tot een oplossing!

Als ik je kon helpen dan deed ik dat. Maar meer als ik je heb aangeboden heb ik niet. Misschien dat een ander hier op helpmij er meer vertsand van heeft van wat je eventueel moet doen tegen het blijven hangen van de toetsen.

Als ik je kon helpen dan deed ik dat. Maar meer als ik je heb aangeboden heb ik niet. Misschien dat een ander hier op helpmij er meer vertsand van heeft van wat je eventueel moet doen tegen het blijven hangen van de toetsen.

jah maar bedankt! is al een begin:thumb:

niemand verder een idee?

Hoi,

Heb misschien nog een laatste oplossing voor je. Haal de toetsen eraf en maak het eronder schoon misschien zit er vuil tussen je toetsen waardoor ze blijven hangen? Ik hoop dat hierdoor jou probleem met je toetsen verholpen is.

Groet,
Reindert

Laatst bewerkt:
Hoi,

Heb misschien nog een laatste oplossing voor je. Haal de toetsen eraf en maak het eronder schoon misschien zit er vuil tussen je toetsen waardoor ze blijven hangen? Ik hoop dat hierdoor jou probleem met je toetsen hierdoor verholpen is.

Groet,
Reindert

hoi reindert,

dat kan het probleem ook niet zijn,
als het blijft hangen en ik doe snel "alt tab" en kom ik bij noteboke uit en daar komen daar geen letters enz. te staan.

hoi reindert,

dat kan het probleem ook niet zijn,
als het blijft hangen en ik doe snel "alt tab" en kom ik bij noteboke uit en daar komen daar geen letters enz. te staan.

Hoi Jeroen,

Zoals jij het nu omschrijft, kan het dan niet zijn dat sommige toetsen van jou kapot zijn? Ik bedoel kunnen de contact punten van die toetsen niet kapot zijn? Probeer anders je toetsenbord eens open te maken en dan naar de contacpunten te kijken. Dit is het laatste idee wat er in mij opkomt, iets anders weet ik niet meer te verzinnen Jeroen:confused:

Groet,
Reindert

Hoi Jeroen,

Zoals jij het nu omschrijft, kan het dan niet zijn dat sommige toetsen van jou kapot zijn? Ik bedoel kunnen de contact punten van die toetsen niet kapot zijn? Probeer anders je toetsenbord eens open te maken en dan naar de contacpunten te kijken. Dit is het laatste idee wat er in mij opkomt, iets anders weet ik niet meer te verzinnen Jeroen:confused:

Groet,
Reindert

Hoi Reindert,

ik heet trouwens martijn:) maar ik denk dat mijn toetsen niet kapot zijn want het is alleen in een spel, dus meer hardware matig denk ik?
als je echt denkt dat de toetsen kapot zijn word het maar weer dell bellen(heb er nog garantie op)

Aah kijk het is een laptop.
Kijk eens op www.canyourunit.com of je de recommended settings wel haalt voor de spellen die je speelt..

Toetsen zullen niet kapot zijn, aangezien het pas na 5 minuten optreedt.

Aah kijk het is een laptop.
Kijk eens op www.canyourunit.com of je de recommended settings wel haalt voor de spellen die je speelt..

Toetsen zullen niet kapot zijn, aangezien het pas na 5 minuten optreedt.

ik heb bij fifa 09 een pass met 2 strepen in de plus

en counterstrike en pes stonden er niet op, maar dan zal ik die ook wel kunnen runnen

groeten

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan