Toetsenbord blijft hangen in game

• Onderwerp starter Onderwerp starter odink
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.
Hoi Reindert,

ik heet trouwens martijn:) maar ik denk dat mijn toetsen niet kapot zijn want het is alleen in een spel, dus meer hardware matig denk ik?
als je echt denkt dat de toetsen kapot zijn word het maar weer dell bellen(heb er nog garantie op)

Sorry Martijn ff in de war met een ander:) Ik heb niet zoveel verstand van spelletjes martijn. Maar omdat jij toch nog garantie hebt kun je in dit geval misschien wel Dell bellen? Ik wou dat ik je kon helpen met een goed antwoord:confused:

Groet,
Reindert

Sorry Martijn ff in de war met een ander:) Ik heb niet zoveel verstand van spelletjes martijn. Maar omdat jij toch nog garantie hebt kun je in dit geval misschien wel Dell bellen? Ik wou dat ik je kon helpen met een goed antwoord:confused:

Groet,
Reindert

jah dank je, enige nadeel is dat ik hem dan weer 2 weken kwijt ben

igg bedankt:thumb:

na na ervaringen van dell, heb hem al 2 x opgestuurt. is dat ze een doos sturen en komt tnt hem weer ophalen

Je moet er ook maar net geluk mee hebben denk ik? Maar je zult net de pech hebben een niet al te goed gefabriceerde pc te kopen:confused: Kun je niet aan Dell een andere pc vragen en deze teruggeven? Is maar een idee.

Je moet er ook maar net geluk mee hebben denk ik? Maar je zult net de pech hebben een niet al te goed gefabriceerde pc te kopen:confused: Kun je niet aan Dell een andere pc vragen en deze teruggeven? Is maar een idee.

ja heb het al een keer gezegt, maar ze wouden het reparen, maar ik denk dat ik weer mijn charmes in de strijd moet gooien, alleen nu hopen dat ik een vrouw aan de tel, krijg:P haha

ja heb het al een keer gezegt, maar ze wouden het reparen, maar ik denk dat ik weer mijn charmes in de strijd moet gooien, alleen nu hopen dat ik een vrouw aan de tel, krijg:P haha

Een ***bedrijf dan:evil: Ikzelf heb ook eens iets gehad met acer. mijn scherm ging kapot en de reparatie daarvan werdt voor hun een probleem. Ik heb toen een gloednieuwe van acer terug gekregen:) Dus misschien moet je ook maar overstappen op een acer Martijn:)

Een ***bedrijf dan:evil: Ikzelf heb ook eens iets gehad met acer. mijn scherm ging kapot en de reparatie daarvan werdt voor hun een probleem. Ik heb toen een gloednieuwe van acer terug gekregen:) Dus misschien moet je ook maar overstappen op een acer Martijn:)

hahah, naja dell heeft wel alles zonder gezeur gerepareet, maar een nieuwe zat er niet in

hahah, naja dell heeft wel alles zonder gezeur gerepareet, maar een nieuwe zat er niet in

Da`s mooi dat zij hem zonder zeuren repareren:) Maar een goedwerkende pc zou beter zijn:) Maar ja je weet hoe ze zijn, liever tien keer repareren dan een ander geven want daar zijn zij te gierig voor:evil: Of ga er naartoe met de belbus van kassa?

Laatst bewerkt:
Da`s mooi dat zij hem zonder zeuren repareren:) Maar een goedwerkende pc zou beter zijn:) Maar ja je weet hoe ze zijn, liever tien keer repareren dan een ander geven want daar zijn zij te gierig voor:evil:

klopt, maar als je in hun schoenen gaat staan. zou je ook zo denken:)

klopt, maar als je in hun schoenen gaat staan. zou je ook zo denken:)

Als ik in hun schoenen zou staan, dan zou ik liever een tevreden klant hebben dan 10 boze:evil: En als iemand zou komen voor het zelfde probleem, dan zou ik uiteindelijk toch een nieuwe pc mee geven:) ( Weet jij hoe je van pirate bay moet downloaden martijn? )

Laatst bewerkt:
dat is via bittorrent. dat ken je toch wel?

Hoi Martijn,

Zo`n bittorent zegt mij totaal niets daarom vroeg ik het ook :) Ik kan wel op een site komen maar weet dan vaak niet hoe ik er verder mee moet:) Maar ik denk dat ik nu weer een beetje verder ben met hetgeen jij opschreef Martij. Het is altijd wel in het engels geschreven maar daar kom ik ook wel weer uit. Bedankt voor je opmerking en antwoord. Ik hoop dat jij op korte termijn weer een goed werkende pc heb en geen geklooi meer met de toetsen.

Groet,
Reindert

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan