Toetsenbord blokkering

Status
Niet open voor verdere reacties.

gast0706

Gebruiker
Lid geworden
17 nov 2010
Hallo,

Als ik lekker MTA SA zit te spelen, moet je soms met je BMX'je even ergens op springen.
Nu is het probleem: ik kan niet: W+CTRL+D doen.
W en CTRL willen dan wel werken maar als ik de D erbij doe reageert de D gewoon niet.
Dit heb ik ook met: W+S+D.
Hoe kan ik er voor zorgen dan ik de D wel kan gebruiken.
Zeg maar, het is een soort van toetsenbord blokkering.
Dit is met alles zo, dus niet alleen in spelletjes.

Mvg,

Laatst bewerkt door een moderator:
Had ik destijds ook, heb het spel er maar af gegooid wat kon er geen oplossing voor vinden.., Hoop dat het er is voor je man.

Misschien is het een optie om op een des betreffend forum voor het spel dit nogmaals te vragen?

Mvg,
Max.

Had ik destijds ook, heb het spel er maar af gegooid wat kon er geen oplossing voor vinden.., Hoop dat het er is voor je man.

Misschien is het een optie om op een des betreffend forum voor het spel dit nogmaals te vragen?

Mvg,
Max.

Zoals ik al zei: het zit in het Windows systeem ofzo iets.
Het is bij elk spel zo en bij Windows in kladblok bijvoorbeeld kan de D dan ook niet werken.
Bij mijn eigen computer kan het wel.
Dus het moet in Windows ergens zitten.

Edwin. (Mascha)

Probeer eerst eens ander toetsenbord, en kijk ook even bij je instellingen.

Mvg,
Max.

Volgensmij zit dit probleem in je toetsenbord, omdat die maar een beperkt aantal toetsen tegelijk door kan sturen. Wat voor aansluiting zit er aan je toetsenbord? Hoe oud/nieuw is dat ding?

Oude aansluiting, maar ik probeer wel een ander toetsenbord.

De toets zelf doet het nog, lees mijn vraag nog eens goed door?

Het zal wel door het toetsenbord komen, maar over 2 dagen moet ik weer terug naar huis en heb ik toch mijn eigen computer weer.
Toch bedankt allemaal!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan