toetsenbord defect vista

Status
Niet open voor verdere reacties.

ericvanbelgie

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
19 apr 2002
ik kan op mijn laopytop de toetsen na F de 2 vol ende niet meer intikken sze werken niet ,ook de backspeace om letters te wissen .aan niet , mijn instellinen zijn ok bac

op mijn laptop gaan niet meer de toetsen allemaal nadat iemand mijn internet instellinen veranderd geeft nu eb ik de pc terug geforma r en ze gaan niet allemaal a enkel met copie pasta kan ik nu scrijven !!!

Wat heeft dat met vista te maken?
Ik vermoed dat niet alleen de instellingen voor internet zijn veranderd maar dat er ook een ander toetsenbord layout is gekozen. Ik weet de instellingen voor België niet maar die zijn wel ergens in je documentatie te vinden.
Zoek op HELP naar taal en je krijgt een overvloed aan informatie over toetsenborden, taal etc.
Joop

Als het de toetsenbordinstellingen zijn, dan kan je deze wijzigen onder start >> configuratiescherm >> toetsenborden of andere invoermethoden wijzigen >> toetsenborden wijzigen >> wijzigen in "nederlands (belgië) - belgisch (punt)

Probeer eerst dit eens...

Edit: stond voor XP *-)

Laatst bewerkt:
nee

de toesenbord instellinen zijn ok op belie enz maar de letters aan niet deze :

na de f , 2 letters en de backspeace ook niet de rest wel, misscien een defect in de ardware ??? is er een proram om dit na te aan ?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan