toetsenbord Dell RT7D30 driver

Status
Niet open voor verdere reacties.

pa0sjm

Gebruiker
Lid geworden
6 feb 2012
Ik heb een fijn toetsenbord in gebruik , zo'n ding waar je zo lekker op kunt rammen .. een Dell RT7D30 .
Nu zitten daar diverse extra toetsen op zoals toegang naar internet , mail , calculator enz . Niet dat ik er niet mee kan werken , maar het lijkt me wel fijn om alles te kunnen gebruiken . Er zit zelfs een Volume regel knop op . Dus ... ik zoek de Driver van dit bord . Nergens te vinden ... misschien is er iemand die dit bord toevallig in gebruik heeft en een CD ervan heeft . Graag uw hulp ! Met dank alvast .:thumb:

Hoi,

Als je hier bij stap 3 het type geeft komt volgens mij de driver te voorschijn

Laatst bewerkt:
hr Modag , ik heb dit ook gezien ... maar ik vertrouwde de gang van zaken niet helemaal .. er komt eerst een soort hulp programmaatje welk geïnstalleerd moet worden en daarmee schijn ik dan de driver te kunnen binnenhalen .
Is dat inderdaad ook zo ?
Dank voor uw reactie .
Hoi,

Als je hier bij stap 3 het type geeft komt volgens mij de driver te voorschijn

geachte heer Ridder ..
het opgeven van een service tag is hier niet aan de orde . Ik heb hier een " los " toetsenbord afkomstig van iemand . De pc die ermee werkt is niet een Dell .
Wel heb ik een Dell laptop , waar wel die Serv. Tag aan zit . Maar daarmee kom ik alleen op drivers voor die laptop . Hier gaat het om een alleen staand toetsenbord .
Nu lijkt het erop dat de genoemde hulptoetsen het gewoon doen .. in dat geval zou ik geen driver nodig hebben , lijkt me .
Dank voor uw reactie op mijn vraag !
Ok, volgens mij is dit de officiele driver van Dell:

http://www.dell.com/support/drivers/us/en/19/driverdetails?driverid=X6J15

Kan je nog even het model/type of Service-Tag van de computer geven die je bij dat toetsenbord hebt gekregen? Zoekt wat handiger & preciezer. Je kan trouwens zelf kijken onder Compatibility of je computer erbij staat.

Ik heb ook de versies voor 95/98/ME/NT/2000 & V/7/8 gevonden, maar de leek me het meeste van toepassing, ook volgens deze KB:

http://www.dell.com/support/trouble...du&docid=DSN_D454A50985FB43D5BE18520130CA170F

Overigens schijnt Microsoft IntelliType Pro tot versie 7.1 ook te werken...

@ the knight ,

zou zomaar eens kunnen dat ik hem eerst eens geprobeerd hebt;) misschien niet duidelijk uitleg maar dat is wat anders.

Laatst bewerkt:
Edele ridder , inderdaad heb ik verder niets gedaan .
Op de pc aangesloten kan ik nu eigenlijk alle extra toetsen gebruiken .
Ik had daar eerder wat problemen mee . Nu lijkt alles goed te werken , dus heb ik verder geen actie ondernomen .
Op de pc .. windows 7'.
Dank voor uw inzet om te helpen !

Ok, goeie actie om die link niet te vertrouwen, voor hetzelfde geld zit er een keylogger in, & dan kan je net zo goed zelf je creditcard-gegevens, BSN, GBD & adres op pastebin.com plaatsen.
Modag heeft daar wel vaker een handje van, iets wat je niet verwacht van een Helpmij.nl-Beheerder.:o

Als ik het goed begrijp heb je verder niets gedaan & heeft Windows toch de juiste driver geinstalleerd? (Handig om te weten voor anderen, want ik ben nogal wat onderwerpen over hetzelfde probleem op diverse fora tegen gekomen!)
Is dat dan de Microsoft IntelliType-driver (want die schijnt het ook te doen) & zo ja, welke versie in combinatie met Windows versie, of is het een Dell-driver?
(Laatste is ook nog mogelijk omdat Microsoft al heel lang geleden een convenant heeft gesloten met o.a. Dell, waardoor Microsoft Update hardware van andere fabrikanten mag updaten.)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan