Toetsenbord doet het niet

Status
Niet open voor verdere reacties.

Leek 100

Gebruiker
Lid geworden
10 jul 2009
Berichten
12
Hallo!

Ik heb hier een toren staan mamr heb een probleempje met het toetsenbord. Dit werkt gewoon niet. Ook niet na het heropstrten. Heb de paarse plug al in het paarse aansluitingspunt gestoken én in het groene. Maar deze wil niet werken. Ook de NUM en CAPS lock doen het niet. Wat het toetsenbord wel doet is bij het opstarten en bij het uitschakelen, zijn de 3 ledjes van NUM CAPS en SCROLL doen oplichten. Dit een goeie seconde en dat is alles. Soms krijg ik ook een bericht van "a cable is unplugged". Maar of dit iets met mijn toetsenbord te maken heeft weet ik niet....
Als ik naar configuratiescherm op het toetsenbord ga klikken zie ik dat er bij eigenschappen ==> Hardware, er geen enkel apparaat ingevuld staat. In tegenstelling tot de muis die het wel doet. (Maar deze is wel een USB) Ik doe hem naar nieuwe hardware zoeken enzovoort, maar deze vindt nooit het toetsenbord. Gebruik ik wel de goeie kabel? De goeie poort? Ik weet het niet meer... Kan iemand me niet helpen?
 
heb je er al over nagedacht om het te testen met een ander toetsenbord en als je die niet hebt even vrienden en familie vragen of die een toetsenbord hebben met ps/2 aansluiting( groene en paarse poortje)
 
heb je er al over nagedacht om het te testen met een ander toetsenbord en als je die niet hebt even vrienden en familie vragen of die een toetsenbord hebben met ps/2 aansluiting( groene en paarse poortje)

Precies.
Of je huidige toetsenbord eens bij iemand anders proberen .... ?!
Je geeft trouwens niet aan, of het een draadloos toetsenbord is (met de ontvanger op PS2)
 
Toetsenbord

Hoi!

Hartelijk dank voor de snelle reacties!
Ik denk dat ik bij deze mijn nickname alle eer aangedaan heb... Het is opgelost... Alhoewel het niet direct opgelost was, het lag mss aan de tijd???

Een ander toetsenbord had ik inderdaad al geprobeerd en het betreft hem geen draadloos bord.

Na het niet meer weten wat te proberen heb ik de pc maar terug afgezet, en een dik half uurtje later nog eens opgestart. Met een positief resultaat als gevolg... :)

Bij deze, toch bedankt om mij te willen bijstaan en mijn excuses voor het probleem dat er nadien gezien eigenlijk geen was.



Groetjes Leek 100
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan