Toetsenbord doet raar tijdens gamen

Status
Niet open voor verdere reacties.

marcogtafan

Gebruiker
Lid geworden
14 nov 2006
Berichten
110
Hallo,

Als ik Splinter Cell : Doubel Agent speel, en ik kom bij een kluis, druk ik op de actie toets om hem te 'kraken' (xD) en dan komt er zo'n schermpje, er staat dat ik op de pijltjestoetsen moet drukken om het wiel te verdraaien, als ik dit doe, gebeurd er niks. En dit was in vorige levels wel zo, ligt dit aan het spel of staat m'n toetsenbord verkeerd, en JA ik heb gekeken voor drivers van me pc...niks, en JA ik heb de game geupdated..niks.

Marco.
 
en JA ik heb gekeken voor drivers van me pc...niks, en JA ik heb de game geupdated..niks.
Ik durf haast niets meer te vragen, maar werken de pijltoetsen buiten het spel wél goed?
Ik noem maar wat: in Word of zo?
 
Ja, en als ik via alt+tab switch staat toetsenbord gewoon nog hetzelfde als eerst.
 
Maar, is het misschien een "trick" in de game dat je de werking van het kunnen ronddraaien eerst moet verdienen? Ik bedoel, weet je zéker dat dat niet zo is? (Zoals je merkt, ik ken het spel niet.)
 
nee want in het level daarvoor kan het wel, en in datzelfde level zit nog een kluis, en die kan k wel openen :S
 
Okay, dan houdt het voor mij op, misschien ziet iemand anders hier nog een oplossing.

(NB: stel je toch eens voor dat de game-ontwikkelaar bij de derde kluis toch een extra inspanning vraagt van de gamer voordat.........:p maar nu hou ik op. ;) )
 
Het is me nu net 1x gelukt om toch de kluis te openen, maar dan flipt de game, dus t 'is gewoon game fout denk ik.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan